Zadnji je dan kampanje i posljednja prilika za privlačenje birača videospotovima, no jesu li ih političari dobro iskoristili?
Odlučit će građani u nedjelju: od stranačkih do osobnih predstavljanja, od sarkazma i ironije pa sve do kupanja u moru.
Izgradili smo most bez Kineza. Treći je spot SDSS-a, a njihova kampanja kažu nije bila kampanja za glasove, nego za više slobode u Hrvatskoj.
"Tvorci su oni koji su dovoljno pametni da od ironije naprave umjetnost. Od pametnih ironija i nas malih i donekle hrabrih parodija i dobili ste ovo što ste dobili. Pitate zašto? Zato što svako drugo sredstvo je manje efikasno", izjavio je Milorad Pupovac, predsjednik SDSS-a.
U HDZ-ovu spotu o sigurnoj Hrvatskoj narator je sam Andrej Plenković.
Objavili su i seriju spotova s nositeljima lista u glavnoj ulozi. Osobni pristup.
"Mislim da smo sve poruke koje smo poslali bilo uživo, bilo kroz komunikaciju medijsku, bilo kroz digitalnu kampanju, da su sve poruke bile konzistentne. Što se tiče spotova, izgleda poruka, neka ljudi koji su za to stručni neka analiziraju i komentiraju iz svojih pozicija", rekao je Plenković.
Poznata ili nepoznata lica: što je bolje za birače?
"Spot HDZ-a je korektan. Vrlo je korektno napravljen i svi su
primijetili glas Andreja Plenkovića i on izaziva emociju. Ono što
je simptomatično za RESTART je da nema stranačkih lidera, sve su
nepoznati ljudi, nepoznati glasovi, nema nekog prepoznatljivog
tona za njih", komentirao je Krešimir Macan,
politički analitičar.
U RESTART koaliciji od ribara do poljoprivrednika, mladih i starih.
"Naša kampanja nije personalizirana samo zato što vi vrlo dobri znate da mi imamo tim. Imamo najbolji tim koji zna kako izvući Hrvatsku iz krize i ponuditi joj jasnu viziju za budućnosti, za razliku od mog od političkog glavnog konkurenta", poručio je Davor Bernardić, predsjednik Restart koalicije.
Osobnu kampanju ima i Mario Kovač na listi dijaspore. Drugi su izdvojili pojedina lica, treći već poznate stihove za slogane.
Je li se itko istaknuo u ovoj kampanji?
"Pa definitivno Pupovac sa svojim provokacijama, i ona efekt PR-a da se o njima priča kasnije", poručio je Macan i dodao:
"Odličan je Možemo! s Kekinovom pjesmom, svi ostali su standardni. Nekakve smišljene poruke, jedanput su postavili spotove i nisu ništa mijenjali, ravna crta."
U moru spotova, političkih poruka i pokušaja kreativnosti na kraju neki ipak isplivaju.