Registracija
Ako imaš Voyo pretplatu, registriraj se istim e-mailom i čitaj net.hr bez oglasa! Saznaj više
Toggle password visibility
Toggle password visibility
Već imaš račun?
Obnovi lozinku
SJAJNI REZULTATI /

Kako je hrvatski turizam pomeo konkurentsku Španjolsku i Grčku? 'Zdravi smo, sigurni i nadohvat ruke!'

Ključni faktor uspjeha sezone ostat će povoljna epidemiološka situacija.

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx

Dok Hrvatska u prvih deset dana kolovoza bilježi gotovo 70 posto lanjskih turističkih rezultata, u zemljama koje tradicionalno smatramo konkurencijom dostupni podaci govore o znatno većem padu u odnosu na 2019. 

I bez statistike za glavne ljetne mjesece, izgleda da će Hrvatska osjetno nadmašiti glavna konkurentska tržišta. Čime smo to zaslužili, ispitao je naš reporter Petar Panjkota .

Tek rijetki gosti na plažama Andaluzije. Još anje šetača i turista na slavnim ulicama Barcelone. Posljednji dostupni podaci za lipanj govore da je Španjolska bila na tek dva posto prošlogodišnjeg broja gostiju.

S otvaranjem granica u srpnju, Grčka je u stalnom strahu nakon osjetnog rasta broja zaraženih, od čega su polovica stranci. Zato u rijetkim redovima za kruzere u atenskoj luci svi moraju nositi maske i držati distancu.

Već u lipnju Hrvatska je bila deset puta uspješnija od Španjolske, dakle prije srpanjskog skoka u broju dolazaka i noćenja, koji je ovog mjeseca još izraženiji. Dobre rezultate u odnosu na konkurenciju u Ministarstvu turizma tumače uspješnim predstavljanjem Hrvatske kao zemlje koja se dobro nosi s epidemijom, kao i aktivnim pregovorima s nizom zemljama o dovođenju turista još prije otvaranja granica.

"I onda jako dobrom kampanjom upravo na tim tržištima koje nama najviše gravitiraju, jer imamo prednost da smo u ovom slučaju iskoristili priliku da smo i cestovna destinacija, dakle jakom i agresivnom kampanjom koje smo stavili na ta tržišta, da privučemo te goste i pošaljemo jasnu poruku - zdravi smo, sigurni smo i Hrvatska vam je nadohvat ruke", izjavio je Tonči Glavina, državni tajnik u Ministarstvu turizma.

Uz dobar krizni menadžment, upravo je blizina presudni faktor u korist Hrvatske u odnosu na konkurenciju, kaže ravnatelj Instituta za turizam.

"Ja bih rekao da je to manje posljedica smišljene i planske turističke politike, jednim dijelom je i to, ali većim dijelom je posljedica situacijskih okolnosti na koje mi nemamo previše utjecaja - činjenica da smo mi zapravo, kako se kaže, najbliže toplo more središnjoj i zapadnoj Europi", smatra Damir Krešić, ravnatelj Instituta za turizam.

Neslužbene informacije kojima raspolaže Ministarstvo, Hrvatsku već sada ističu kao lidera na Mediteranu u dolascima i noćenjima. Ali poručuju -  ima još puno posla.

"Nemojte zaboraviti da smo u prošlosti imali jako dobru turističku jesen, kao i zimu s Adventom. Tako da nas još uvijek čeka borba za rezultat da ispunimo očekivanja. Govorili smo o projekcijama od 30 posto financijski, mi ćemo po nekim procjenama sada doći možda i do 50 posto i ukupnih brojki i financija", pojašnjava Glavina.

Ključni faktor uspjeha sezone ostat će povoljna epidemiološka situacija.

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike
Pročitaj i ovo
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Regionalni portali
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike