SJAJNI REZULTATI / Kako je hrvatski turizam pomeo konkurentsku Španjolsku i Grčku? 'Zdravi smo, sigurni i nadohvat ruke!'

Ključni faktor uspjeha sezone ostat će povoljna epidemiološka situacija.

12.8.2020.
11:04
VOYO logo

Dok Hrvatska u prvih deset dana kolovoza bilježi gotovo 70 posto lanjskih turističkih rezultata, u zemljama koje tradicionalno smatramo konkurencijom dostupni podaci govore o znatno većem padu u odnosu na 2019. 

Image
DOBRA NAJAVA ZA KOLOVOZ /

Korona turizam nije bacila na koljena! Gužve na cestama, Nijemci i Slovenci nisu nas 'zaboravili'

Image
DOBRA NAJAVA ZA KOLOVOZ /

Korona turizam nije bacila na koljena! Gužve na cestama, Nijemci i Slovenci nisu nas 'zaboravili'

I bez statistike za glavne ljetne mjesece, izgleda da će Hrvatska osjetno nadmašiti glavna konkurentska tržišta. Čime smo to zaslužili, ispitao je naš reporter PetarPanjkota.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tek rijetki gosti na plažama Andaluzije. Još anje šetača i turista na slavnim ulicama Barcelone. Posljednji dostupni podaci za lipanj govore da je Španjolska bila na tek dva posto prošlogodišnjeg broja gostiju.

S otvaranjemgranica u srpnju, Grčka je u stalnom strahu nakon osjetnog rasta broja zaraženih, od čega su polovica stranci. Zato u rijetkim redovima za kruzere u atenskoj luci svi moraju nositi maske i držati distancu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Već u lipnju Hrvatska je bila deset puta uspješnija od Španjolske, dakle prije srpanjskog skoka u broju dolazaka i noćenja, koji je ovog mjeseca još izraženiji. Dobre rezultate u odnosu na konkurenciju u Ministarstvu turizma tumače uspješnim predstavljanjem Hrvatske kao zemlje koja se dobro nosi s epidemijom, kao i aktivnim pregovorima s nizom zemljama o dovođenju turista još prije otvaranja granica.

"I onda jako dobrom kampanjom upravo na tim tržištima koje nama najviše gravitiraju, jer imamo prednost da smo u ovom slučaju iskoristili priliku da smo i cestovna destinacija, dakle jakom i agresivnom kampanjom koje smo stavili na ta tržišta, da privučemo te goste i pošaljemo jasnu poruku - zdravi smo, sigurni smo i Hrvatska vam je nadohvat ruke", izjavio je Tonči Glavina, državni tajnik u Ministarstvu turizma.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Uz dobar krizni menadžment, upravo je blizina presudni faktor u korist Hrvatske u odnosu na konkurenciju, kaže ravnatelj Instituta za turizam.

"Ja bih rekao da je to manje posljedica smišljene i planske turističke politike, jednim dijelom je i to, ali većim dijelom je posljedica situacijskih okolnosti na koje mi nemamo previše utjecaja - činjenica da smo mi zapravo, kako se kaže, najbliže toplo more središnjoj i zapadnoj Europi", smatra Damir Krešić, ravnatelj Instituta za turizam.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Neslužbene informacije kojima raspolaže Ministarstvo, Hrvatsku već sada ističu kao lidera na Mediteranu u dolascima i noćenjima. Ali poručuju -  ima još puno posla.

"Nemojte zaboraviti da smo u prošlosti imali jako dobru turističku jesen, kao i zimu s Adventom. Tako da nas još uvijek čeka borba za rezultat da ispunimo očekivanja. Govorili smo o projekcijama od 30 posto financijski, mi ćemo po nekim procjenama sada doći možda i do 50 posto i ukupnih brojki i financija", pojašnjava Glavina.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ključni faktor uspjeha sezone ostat će povoljna epidemiološka situacija.

Sisi
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo