Sigurno znate da je ovu aplikaciju, ne tako davno, kupio Facebook vrtoglave iznose.
Pitate se kako funkcionira Instagram?
Pojednostavljeno, Instagram uglavnom funkcionira na principu
modernoga foto albuma koji sami uređujemo po vlastitom ukusu i
željama. Njime se možemo predstavljati svijetu i sljedbenicima u
svjetlu kakvom želimo da nas vide.
Instagram prvenstveno predstavlja društvenu mrežu za dijeljenje
slika. Ima oko stotinu milijuna aktivnih korisnika iz cijelog
svijeta, uglavnom mlađih. Vrlo jednostavan za korištenje.
Unatrag nekoliko godina Instagram je izrastao u jednu od najvećih
društvenih mreža. Ovdje govorimo o mobilnoj aplikaciji koja vam
omogućava stvaranje i uređivanje fotografija, a nakon toga i
dijeljenje tih fotografija s vašim sljedbenicima,
prijateljima.
Svi već koristimo mobitele koji nam omogućavaju da se slikamo
bilo kada i bilo gdje i tako ne propuštamo da zabilježimo
dragocjene i zanimljive trenutke. Nakon što imamo fotografiju
koja nam se sviđa, na scenu stupa Instagram. Aplikacija koja nam
omogućava primijenimo različite filtere i tako fotografiju
uljepšamo.
Aplikacija Instagrama je dostupna i za iOS i Android platforme.
Nakon instalacije morate napraviti svoj račun odnosno profil i
ulogirati se.
Instagram uglavnom pruža mogućnost da pratite koga želite, bez
traženja dozvole od vlasnika profila.
Postoji i mogućnost da svoj profil zaključate pa u takvim
situacijama onaj tko vas želi pratiti mora zamoliti za
odobrenje.
Jedna od Instagramovih aplikacija koja je najviše zagrijala
instagramere jest Boomerang koji služi za slikavanje pet
fotografija koje se pretvaraju u video i reproduciraju
istovremeno kao jedan materijal.
Dnevno je na Instagramu aktivno više od 75 milijuna ljudi. Sada
već imate širu sliku kako funkcionira Instagram.
Kako Instagram funkcionira na principu privlačenja novih
sljedbenika fotografijama, tako možemo i pretpostaviti da će
upravo Instagram biti glavni krivac zbog kojeg će odumrijeti
standardni foto aparati kakve smo nekad poznavali. Danas je
pametni telefon postao naš glavni fotograf koji nam ne omogućava
samo fotografiranje, već i dijeljenje tih fotografija s drugima -
odmah.
Najveća prednost Instagrama u odnosu na druge poznate mreže mi je
što na njemu nema “hejtanja”
Nema tu puno priče, par komentara na fotku, uglavnom vezanih za
temu. Rijetko ćete vidjeti rasprave ispod fotografije.
Instagram scena u Hrvatskoj vrlo brzo se razvija već nekoliko
godina.
Hrvatski Instagrameri jako vole selfije, fotkanje tuluma,
slikanje hrane koju jedu i još mnoštvo toga što Instagram pruža.
Zbog toga ne čudi da danas veliki broj mladih upravo
Instagram koristi kao jednu od vodećih mreža po konzumaciji
provedenog vremena na njoj.
Instagram je postao plodno tlo za marketinške stručnjake. U svrhu svoje promocije neki brendovi u svijetu Instagram koriste već jako dugo. Posebno je pogodan za reklamiranje proizvoda koji su vizualno vrlo primamljivi. To odgovara kreativcima i onima koji svoje proizvode prodaju putem vizualnog dojma. Možda baš i vama?!