KAKO BI IZGLEDAO DRUGI KRUG PREDSJEDNIČKIH IZBORA: / Novo istraživanje donosi sve kombinacije tri jaka kandidata

Image
Foto: Pixsell

Novo istraživanje simuliralo je sraz kandidata u drugom krugu

22.9.2019.
19:33
Pixsell
VOYO logo

Dnevnik HTV-a donosi rezultate istraživanje koje je provela Promocija plus, a koje se odnosi na potencijalne srazove predsjedničkih kandidata u drugom krugu. Javna televizija jučer je objavila rezultate istraživanja za prvi krug. Premda snažno gubi podršku još uvijek vodi Kolinda Grabar-Kitarović s 28,5% glasova. Zoran Milanović osvaja 24,8%, a na trećem mjestu je Miroslav Škoro s 18,2%. Na četvrtom mjestu nalazi se Mislav Kolakušić s 8,6 posto glasova.

U drugom krugu analizirana su tri moguća duela, a ovo su kombinacije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
NOVA ANKETA: /

Milanović rapidno sustiže Kolindu, prednost se gotovo istopila; blizu je i Škoro

Image
NOVA ANKETA: /

Milanović rapidno sustiže Kolindu, prednost se gotovo istopila; blizu je i Škoro

1. Grabar Kitarović vs. Milanović

Da se drugi krug održava danas, Grabar Kitarović osvojila bi 52,3 posto glasova, a Zoran Milanović 43,2 posto. Neodlučnih je 4,5 posto. Glasači HDZ-a i SDP-a poduprili bi u tom slučaju svoje kandidate, njih više od 90 posto.

2. Grabar Kitarović vs. Škoro

Aktualna predsjednica pobijedila bi i u srazu s Miroslavom Škorom, no tu bi njena prednost bila nešto manja u odnosu na Milanović. Tako bi Grabar Kitarović u ovakvom drugom krugu dobila 49,2 posto glasova, dok bi Škoro dobio 41,6 posto. Neodlučnih birača je 9,2 posto. Među glasačima HDZ-a Grabar Kitarović imala bi potporu 73,8 posto, a njih 23,9 posto glasalo bi za Škoru. Birači SDP-a u ovom bi slučaju radije glasali za Škoru - njih 49,3 posto, dok je za Grabar Kitarović 41,3 posto.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

3. Milanović vs. Škoro

Škoro bi, u slučaju da se u drugom krugu nađe s Milanovićem postao predsjednik, pokazuje ovo istraživanje. Za Škoru bi glasalo 49,4 posto, a za Milanovića 45,4 posto. Neodlučnih je 5,2 posto.


Tekst se nastavlja ispod oglasa

Istraživanje je za HRT provela agencija Promocija plus. HRejting obuhvaća 1400 ispitanika, pa je statistička pogreška +/- 2,62%, a razina pouzdanosti 95%.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 18
Gledaj užvio 13.srpnja
VOYO logo