Riječ je o fitness-platformi za “street workout”, kako se na engleskom naziva vježbanje na otvorenom, a koje je danas popularno jer sve više ljudi bježi iz zagušljivih teretana u prirodu, na svjež zrak, u parkove u kojima nalaze mir od svakodnevnog stresa.
'Vježba se onako kako su to radili stari Grci, bez utega i drugih pomagala, koristeći samo težinu vlastitog tijela. Luka je zato došao na ideju da napravimo web-stranicu na kojoj ćemo davati stručne upute vježbačima. Shvatili smo da mnogi koji vježbaju sami u prirodi često neravnomjerno razvijaju različite skupine mišića, recimo, jačaju ruke, a zanemare vježbe nogu ili obrnuto'', objašnjava za Slobodnu DalmacijuNikola, student treće godine Fakulteta elektronike i računarstva u Zagrebu.
Globalni uspjeh
U početku je njihova web-stranica bila napravljena za lokalnu publiku, no brzo su shvatili da je treba internacionalizirati.
''Čim je stranica postala globalna, broj posjetitelja značajno se povećao, a pravi bum doživjeli smo kad smo upute individualizirali. Shvatili smo, naime, da je glupo davati općenite upute za vježbanje kad su naši posjetitelji ljudi različite dobi, tjelesne građe i spola. Stoga smo izradili aplikaciju prema kojoj svatko, sukladno svojim fizičkim mogućnostima, dobiva točne upute što će raditi, a mi u ciklusima pomno pratimo njegov trenažni proces na otvorenom. Sve se to, naravno, postiže na temelju podataka koje oni koji treniraju ostavljaju na svojem osobnom profilu'', tumači Nikola.
O tome kakav je interes za njihovu aplikaciju svjedoči podatak o milijun i pol posjeta mjesečno na Madbarzu ili 150.000 osoba, od kojih svaka u prosjeku 10 puta mjesečno otvara stranicu za pametno i zdravo vježbanje.
Ulagači im pokucali na vrata
Zanimljivo je da Luka i Nikola nigdje nisu službeno predstavili svoju fitness-platformu, nego im je investitor u Zagreb “stigao na noge”.
Mađari koji su sudjelovali na prezentaciji start-up projekata u Zagrebačkom inkubatoru poduzetništva – ZIP-u sami su im pokucali na vrata. Čim im je projekt predstavljen, pozvani su u Budimpeštu, gdje je uslijedio kratki sastanak s nekoliko ozbiljnih ulagača.
Američki san
O tome kako im je sve brzo išlo od ruke i kako se tim mladim ljudima pred očima u trenu odvrtio američki san, svjedoči činjenica da im je trebalo samo 25 dana od prvoga kontakta s potencijalnim ulagačima do prvog novca koji je stigao za njihov zanimljiv projekt.
Vrijednost je tvrtke, sukladno procjenama investitora iz mađarskog fonda “Traction Tribe”, 6,8 milijuna kuna ili milijun i 100.000 dolara, no suosnivači Madbarza – student Nikola i zubni tehničar Luka – ne namjeravaju je prodati.