Zračna luka Franjo Tuđman i službeno je počela s radom. Ranom zorom prema Dubrovniku su poletjeli prvi putnici. Nedugo nakon toga sletio je i prvi avion iz Dohe.
O nekim prigovorima koji su na račun nove zračne luka stigli u zadnje vrijeme razgovarali smo sa članom Uprave MZLZ-a Davidom Gabelicom.
Jedan od prigovora glasi da su nekoliko puta povećane razne takse pa struka tvrdi da je time opterećeno poslovanje zrakoplovnih kompanija i da će zbog toga sigurno biti skuplje karte. Slažete li se s kritikom da će to otjerati kompanije?
"Ne bih rekao da će biti prisiljene otići s obzirom da ih imamo sve više i više. Podsjećam da otkad je koncesionar preuzeo Zračnu luku Zagreb bilježimo dolazak deset novih kompanija. U ljeto očekujemo nove kompanije. Velika nam je čast i da ove povijesne kompanije koje su na zračnoj luci povećavaju broj rotacija. Primjerice, Croatia Airlines je prošle godine uvela četiri nove linije, a i ove godine ide s četiri nove".
Drugi prigovor je da novi terminal ima manji broj gateova nego stari. Možemo li riješti tu nepoznanicu?
"Koncept je potpuno drugačiji jer stari terminal uopće nije imao most, koncept upućivanja putnika prema zrakoplovu vam je potpuno drugačiji ukoliko imate avio-most u odnosu na terminale gdje idete preko busa i morate češće prevoziti putnike".
To je samo osam mostova.
"Da, zasad se to pokazalo dovoljno".
Što će biti sa starom zgradom?
"Za staru zgradu još nemamo definiran plan, ali će biti vezano uz avioprijevoz. Razmišljamo o cargu".