Stotinu novih čistača /

Je li uspjelo Bandićevo čišćenje Čistoće? Ukrcali smo se na kamion za odvoz smeća i provjerili

Bandić je nakon negodovanja građana doveo 100 novih čistača i vozača, napravio kadrovske ćistke u Čistoći, uveo rad u više smjena i otvorio besplatni telefon. Je li to urodilo plodom?

19.4.2018.
22:27
VOYO logo

Sjećate se kad smo vas prošli tjedan izvijestili o tome da Zagrepčani od Dubrave do Jankomira negoduju jer su im kontejneri za smeće prenatrpani? Građani su se počeli žaliti i objavljivati slike smeća na društvenim mrežama - pa je gradonačelnik Milan Bandić obećao promjene.

Doveo je 100 novih čistača i vozača, napravio kadrovske ćistke u Čistoći, uveden je rad u više smjena i otvoren besplatni telefon. Je li se nakon svega toga promijenilo stanje na terenu, provjerila je naša reporterka Kristina Čirjak koja se ukrcala na kamion Čistoće.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Njihov današnji zadatak je isprazniti spremnike s plastikom. Smjena im traje osam sati, čeka ih puno posla.

"Teško je, ali se odradi. Prođemo nekih 20-30 lokacija tijekom smjene, a napravi se između 50 i 100 kilometara svaki dan", priča nam Suad Hečimović, djelatnik Čistoće.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Suad vozi kamion, ali i upravlja kranom, a pomaže mu kolega Bruno. "Stigli smo. Što radimo? On spušta kran, ja kopčam sa sajlom, danas smo na plastici i pražnjenje. Može Suki."

I tako tridesetak puta dnevno. "Obiđemo dva-četiri kvarta, treba se u sedam dana očistiti Zagreb da sve bude lijepo", kaže nam Bruno Belin, djelatnik Čistoće.

Kažu - savjesno obavljaju svoju dužnost. Žao im je kad se građani na njih ljute zbog punih kontejnera - ali trude se koliko mogu. Uz male zapreke  stižemo do sljedeće adrese. 

Na sumnje Zagrepčana da sav otpad miješaju - kažu: nikad. Jedni na terenu, drugi u pozivnom centru. Primaju dojave i pritužbe građana.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Vidjela sam da se na ovaj broj može prijaviti ako negdje smeće stoji. Tako je. Recite mi o kojim spremnicima je riječ. Recite mi o kojim spremnicima je riječ. Spremnici su za papir plastiku i staklo", snimili smo jedan od poziva građana.

Nakon što su Zagrepčani zasuli društvene mreže fotografijama prepunih spremnika - Holding je prošli tjedan uveo dodatnu telefonsku liniju - novi besplatan broj gdje građani to mogu prijaviti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Dogodi se da su ljudi ljuti. Pogotovo ako su spremnici ispred zgarade prepuni, ili ako je lokacija  nepočišćena, ali u tom trenutku zamolimo strpljenje. I kada budu počišćeni zovu da se zahvale i ispričaju se", ispričala nam je Ivana Pavlović, agentica pozivnog centra Zagrebačkog Holdinga.

Samo u prvom danu zaprimljeno je 150 poziva. "Tijekom samog poziva naši agenti kontaktiraju operativne službe i već za nekoliko trenutka ekipe izlaze na teren ili taj poziv ulazi u njihov raspored", kazao nam je Tomislav Jurić iz pozivnog centra Zagrebačkog Holdinga.

Raspored koji je kako nam se čini - gust. Proveli smo dan s čistoćom i da im je lako -  nije. Obišli smo nekoliko lokacija ali posao još nije gotov pa stiže treća smjena.

"Radi se 24 sata dnevno u sve tri smjene, povećali smo ekipe na odvojenom prikupljanju i pražnjenju sprmenika", kazala nam je Mirela Strenja iz podružnice Čistoće Zagrebačkog holdinga.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

I gradonačelnik Bandić je još prošlog tjedna uvjeravao da će Zagreb biti čišći.

"Svaki tjedan ćemo ići u nenajavljeni obilazak. Problem je stvaran 60 godina, trebat će nam još tri, četiri godine", kazao je gradonačelnik.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Na kritike gledamo s neke normalne strane, i pokušavamo se ne svađati s građanima", ističe Suad Hečimović, djelatnik Zagrebačkog Holdinga podružnica Čistoće.

Uveden je besplatni telefon, treća smjena, dovedeni novi radnici i nova uprava Čistoće. Svađa i ovakvih prizora trebalo bi biti manje. 

FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo