I Končar se očitovao o 'problemu' niskopodnih tramvaja

17.1.2013.
16:40
VOYO logo

Naime, iz tvrtke su reagirali jer su "posljednjih nekoliko dana brojni mediji objavili vijesti vezane uz niskopodne tramvaje koje su utemeljene na neistinitim i zlonamjernim informacijama".

Objašnjavaju da smo svjedoci "izvanrednih vremenskih uvjeta u gradu Zagrebu i velike količine snijega koji usprkos naporima zaduženih službi nije mogao biti uklonjen s ulica, pa tako ni s tramvajskih pruga".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Niskopodnost tramvaja zahtijeva određene infrastrukturne uvjete

"To je uzrokovalo brojne probleme u prometu, no odgovorno možemo istaknuti da su niskopodni tramvaji pokazali svoju pouzdanost i sigurnost i u ovakvim uvjetima. Raspoloživost niskopodnih tramvaja i u takvim uvjetima je bila puno veća od raspoloživosti klasičnih tramvaja. Niskopodnost tramvaja zahtijeva određene infrastrukturne uvjete - u ovom slučaju potpunu prohodnost tračnica, ali i okolnog prostora potrebnog za vožnju, zaustavljanje, skretanje, ulaz i izlaz iz vozila. Proteklih dana to nije bilo tako. Dolazilo je do raznih problema, ali se nije radilo o kvarovima niskopodnih tramvaja", objasnili su iz Končara.

Navode potom da zastoji u tramvajskom prometu nisu bili uzrokovani kvarovima na vozilima nego drugim razlozima: neočišćenim prugama i tramvajskim stajalištima, problemima sa skretnicama ili električnim vodovima, nepravilno parkiranim automobilima i sl.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Poklopci imaju prije svega estetski karakter

"U takvim slučajevima dolazilo je do vanjskih oštećenja zaštitnih dijelova, vožnje po skretnicama, kao i problemima s vratima kad su duboki snijeg i nakupine razgrnutog snijega s ceste blokirali zatvaranje vrata. Dodatnim aktivnostima i ti su se problemi rješavali", navodi se u priopćenju.

Iz Končara su se osvrnuli i na danas objavljenu vijest kako je ZET dopustio prometovanje i onih tramvaja koji su ostali bez zaštitnih poklopaca kotača, te navode da oni "imaju prije svega estetski, a onda i sigurnosni karakter (klasični tramvaji voze bez zaštitnih poklopaca kotača) i do njihovog oštećenja i otpadanja je došlo zbog predubokog snijega na tračnicama ili nakupina snijega uz prugu", što dokazuje "čitav niz fotografija i snimki na internetskim portalima, u tiskovinama i televizijskim kućama".

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo