HŽ Infrastruktura danas je predstavila projekt obnove dionice pruge koridora RH1 od zagrebačkog Zapadnog kolodvora do Savskog Marofa vrijedan 365,7 milijuna kuna bez PDV-a. Veći dio obnove ovog važnog međunarodnog pravca financiran je kreditom Svjetske banke za obnovu i razvoj od 210 milijuna kuna.
Dionica pruge s dva kolosijeka duga je 17,8 kilometara, a njome dnevno prođe prosječno oko 160 vlakova. Ugovorom s izvođačem, tvrtkom Swietelsky, predviđena je obnova gornjeg i donjeg pružnog ustroja, saniranje mostova Krapina, Lužnica i Vrabeščak te podvožnjaka Vrapčanska i Škorpikova i obnova triju pothodnika. Osim toga, renovirat će se kolodvorska zgrada u Savskom Marofu i stajalište Brdovec, a predviđena je ugradnja sintetičkog popločenja na prijelazima Sokolska, Kolodvorska, Savska, Brdovec i Savski Marof. Radovima je obuhvaćena i zamjena postojećih perona te uređenje novih stajališta Kustošija i Zaprešić-Savska te u kolodvoru Podsused, ugradnja nadstrešnica u Kustošiji, Podsusedu, Zaprešić-Savskoj i Brdovcu te obnova cijele kontaktne mreže, doznaje N1.
Rok za izvođenje radova je 27 mjeseci od sklapanja ugovora, a po završetku radova je predviđeno da će vlakovi od Zapadnog kolodvora do Savskog Marofa voziti brzinom od 120 kilometara na sat. U HŽ Infrastrukturi smatraju kako će se povećati sigurnost i interoperabilnost pruge, kao i njena nosivost, a očekuju i smanjenje troškova održavanja i mogućnost prijevoza većeg broja putnika. Istaknuli su i kako u sljedećih pet godina planiraju u razvoj pruga uložiti 14,2 milijarde kuna.