HŽ KREĆE U NOVU OBNOVU VRLO BITNE PRUGE: /

Sve je to super, ali pazite što kažu koliko će brzo, nakon radova, vlakovi njome juriti

Image
Foto: Robert Anić/PIXSELL

HŽ Infrastruktura predstavila je projekt obnove 17,8 kilometara pruge od zagrebačkog Zapadnog kolodvora do Savskog Marofa vrijedan 365,7 milijuna kuna bez PDV-a

21.2.2020.
15:00
Robert Anić/PIXSELL
VOYO logo

HŽ Infrastruktura danas je predstavila projekt obnove dionice pruge koridora RH1 od zagrebačkog Zapadnog kolodvora do Savskog Marofa vrijedan 365,7 milijuna kuna bez PDV-a. Veći dio obnove ovog važnog međunarodnog pravca financiran je kreditom Svjetske banke za obnovu i razvoj od 210 milijuna kuna.

Dionica pruge s dva kolosijeka duga je 17,8 kilometara, a njome dnevno prođe prosječno oko 160 vlakova. Ugovorom s izvođačem, tvrtkom Swietelsky, predviđena je obnova gornjeg i donjeg pružnog ustroja, saniranje mostova Krapina, Lužnica i Vrabeščak te podvožnjaka Vrapčanska i Škorpikova i obnova triju pothodnika. Osim toga, renovirat će se kolodvorska zgrada u Savskom Marofu i stajalište Brdovec, a predviđena je ugradnja sintetičkog popločenja na prijelazima Sokolska, Kolodvorska, Savska, Brdovec i Savski Marof. Radovima je obuhvaćena i zamjena postojećih perona te uređenje novih stajališta Kustošija i Zaprešić-Savska te u kolodvoru Podsused, ugradnja nadstrešnica u Kustošiji, Podsusedu, Zaprešić-Savskoj i Brdovcu te obnova cijele kontaktne mreže, doznaje N1.

Image
OTVORENA PRVA PRUGA NAKON 52 GODINE, A PLENKOVIĆ JE ODUŠEVLJEN: /

'Vrijeme je za jačanje i modernizaciju željeznice'

Image
OTVORENA PRVA PRUGA NAKON 52 GODINE, A PLENKOVIĆ JE ODUŠEVLJEN: /

'Vrijeme je za jačanje i modernizaciju željeznice'

Rok za izvođenje radova je 27 mjeseci od sklapanja ugovora, a po završetku radova je predviđeno da će vlakovi od Zapadnog kolodvora do Savskog Marofa voziti brzinom od 120 kilometara na sat. U HŽ Infrastrukturi smatraju kako će se povećati sigurnost i interoperabilnost pruge, kao i njena nosivost, a očekuju i smanjenje troškova održavanja i mogućnost prijevoza većeg broja putnika. Istaknuli su i kako u sljedećih pet godina planiraju u razvoj pruga uložiti 14,2 milijarde kuna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
savrseni kandidatkinje
GLEDAJ ODMAH!
VOYO logo