Prva hrvatska platforma i online rješenje koje objedinjuje procese kupnje, prodaje i održavanja rabljenih automobila Neostar.com ostvarila je odlične rezultate u prvim mjesecima rada.
Od 15. siječnja do kraja ožujka 2021., platforma je sakupila više od 3,5 milijuna pregleda stranica te je zabilježeno više od 360.000 jedinstvenih korisnika, a temeljem platforme dogovoreno je 515 prodajnih transakcija za vozila koja imaju jamstvo treće strane, odnosno, Neostara.
Na platformi korisnici mogu oglasiti prodaju vlastitog vozila, kupiti rabljeno vozilo ili dogovoriti servisnu uslugu. Sve tri usluge osmišljene su na način da korisnicima pruže maksimalnu transparentnost i sigurnost. Svako vozilo na platformi je pregledano od strane Neostar inspektora u 60 ključnih točaka, a sigurnost online prodajnog procesa razvijen je do točke u kojem prodavatelj ne može dobiti novce na račun dok Neostar.com dodatnim pregledom kod isporuke vozila ne verificira da je automobil u jednakom stanju kao i prilikom inicijalnog pregleda.
Kupci automobila mogu uživo provjeriti i testirati vozilo koje su vidjeli na platformi, ali je proces kupovine vozila moguće obaviti i u potpunosti online. Neostar.com prošlog je tjedna ostvario prvu upravo takvu kupovinu, i to automobila starog 13 godina, a cijeli je proces od početka do kraja u potpunosti realiziran bez fizičkog povezivanja prodavatelja i kupca.
Na platformi je trenutno oglašeno 2200 vozila, od sportskih do malih gradskih automobila, a još 900 vozila čeka na provjeru Neoinspektora koji odlučuju hoće li automobil dobiti jamstvo i biti oglašen na platformi. Cilj platforme je korisniku ponuditi što veći izbor provjerenih rabljenih automobila, a svatko može svoj rabljeni automobil staviti na prodaju putem Neostar.com besplatno, uz uvjet da vozilo nije starije od 15 godina ili nije prešlo više od 250.000 kilometara.
Trend prelaska na online kanale prodaje sve je zastupljeniji u svijetu i u Hrvatskoj. U prošloj je godini online prodaja u Hrvatskoj narasla čak 15,5%. Sve je veći broj kupaca prešao na online kupovinu, a platforme poput Neostara mogu osigurati daljnji razvoj ovog modela kupovine uz sve njegove prednosti, kao što su brzina, jednostavnost, transparentnost i sigurnost. Daljnji razvoj online prodaje donijet će inovativne načine kupovanja, a činjenica da se nove platforme razvijaju s korisnikom u središtu znači da će od toga najviše profitirati sami kupci koji će kupovine moći obavljati bezbrižno s povjerenjem u proizvod koji kupuju.