objavila završno financijsko izvješće /

Hrvatska raste kampanju za parlamentrane izbore završila u plusu od 12,50 kuna

Image
Foto: Marko Prpic/PIXSELL

Koalicija je na kampanju potrošila 13.795.322 kune, a uprihodovala 13.795.334. Glavninu su činila vlastita, dakle sredstva stranaka, dok je od donatora prikupljeno skromnih 82.500 kuna

29.12.2015.
14:16
Marko Prpic/PIXSELL
VOYO logo

Koalicija Hrvatska raste (SDP, HNS, HSU, Laburisti, A-HSS, ZS) kampanju za parlamentrane izbore završila je u plusu od 12,50 kuna, pokazuje objavljeno završno financijsko izvješće.  

Koalicija je na kampanju potrošila 13.795.322 kune, a uprihodovala 13.795.334. Glavninu su činila vlastita, dakle sredstva stranaka, dok je od donatora prikupljeno skromnih 82.500 kuna. Građani i tvrtke u pravilu su donirali po nekoliko stotina kuna, samo jedna zagrebačka tvrtka i jedan građanin iz Malog Bukoveca dali su po 10.000 kuna. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Promidžba i informiranje glavne su rashodovne stavke, a najviše novca 'veže' se uz tvrtke Penn, Shoen&Berland američkog PR stručnjaka Alexa Brauna te domaću Bruketa i Žinić. Zbrojeno po izbornim jednicama, prva je u kampanji zaradila oko 840.000 kuna, a druga nešto preko 700.000 kuna. 

Zanimljivo je i izvješće o popustima koje je Hrvatska raste dobila za medijsko oglašavanje. Dok joj dobar dio lokalnih televizija i radija nije dao nikakav popust, HRT-ov je iznosio do 50 posto, Nove TV do 55 posto, a RTL-a do 60 posto. Ipak, najveći popust, od čak 80 posto, koalicija je dobila od Telegram medija grupe iz Zagreba. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zahvaljujući odobrenim popustima, Hrvatska raste medijsko je oglašavanje platila 5, 6 milijuna, umjesto 10, 4 milijuna.

S obzirom na to da je ta koalicija osvojila 56 saborskih mandata, ima pravo na naknadu izbornih troškova u iznosu od oko 10 milijuna kuna (180.000 po zastupniku), pod uvjetom da prođe financijski nadzor Državnog izbornog povjerenstva. 

Gotovo svi sudionici parlamentarnih izbora javno su objavili završna financijska izvješća, čeka se još na Domoljubnu koaliciju. Rok za objavu je do 30. prosinca. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
nedelja
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo