Hrvatska obrtnička komora prepoznala je potrebe svojih članova te je u suradnji s partnerom izradila aplikaciju namijenjenu ugostiteljima. Svrha ovog projekta je dati podršku poslovanju ugostitelja u novonastalim izazovnim okolnostima zbog koronavirusa, ali i osigurati alat koji je dio digitalne ere u kojoj se nalazimo, javlja Dubrovački dnevnik. Aplikacija je u lipnju predstavljena javnosti i korisnicima, a danas je prezentirana pred dubrovačkim ugostiteljima u Bistrou 49.
Smart Service višejezični je servis koji omogućava gostu da uz pomoć pametnog telefona na jednostavan način pregleda ponudu ugostiteljskog objekta te naruči hranu i piće za svoj stol. Bez preuzimanja i instaliranja aplikacije, bez ostavljanja podataka, već samo koristeći QR kod koji se nalazi na stolu, svaki gost brzo i jednostavno dolazi do željene ugostiteljske usluge.
Efikasnija usluga
Osim što se smanjuje vrijeme čekanja narudžbe za gosta i ostvaruje efikasnija usluga, osoblju objekta omogućava se pregledna statistika u realnom vremenu. Svaki ugostiteljski objekt aplikaciju može prilagoditi svojoj ponudi bez dodatnih ulaganja.
Dinamična vremena u kojima živimo, zahtijevaju stalnu prilagodbu i unaprjeđenje poslovanja svake djelatnosti. Hrvatska obrtnička komora inicirala je razvoj pametne aplikacije koja unapređuje poslovanje svojih članova ugostitelja. Predstavljena platforma bit će dana na besplatno korištenje svim ugostiteljima kroz iskustveni period do kraja kolovoza.
Sve o koronavirusu u Hrvatskoj i svijetu iz minute u minutu možete pratiti OVDJE.