Prema podacimaagencije Promocija plus, u Hrvatskoj je u razdoblju od siječnja do kraja lipnja ove godine registrirano 5.935 vozila više nego u istom lanjskom razdoblju.
Registrirana su 32.322 nova putnička automobila, što je za 22,5 posto više nego u istom razdoblju lani, javlja Poslovni dnevnik.
Najveći tržišni udjel u prvih šest mjeseci i ove godine ima Volkswagen, čak 14,8 posto tržišta, s prodana 4.772 nova automobila. Slijede Opel, s tržišnim udjelom od 11,4 posto i prodanih 3.679 automobila te Škoda, koja je prodala 3.215 automobila, što je udio od gotovo 10 posto.
Prv vrhu se nalazi i Renault, s prodana 3.142 nova vozila i udjelom od 9,7 posto. Peto mjesto drži Ford koji je prodao 1.994 vozila, što je udio od 6,2 posto.
Najprodavaniji model u prvih šest mjeseci ove godine bio je Renault Clio s 1.716 prodanih vozila, što je tržišni udjel od 5,3 posto, a slijede Astra i Škoda Octavia, dok je najprodavaniji Volkswagenov model bio Golf, s 1.278 komada.
Na mjesečnoj razini je u lipnju, u odnosu na svibanj, prodaja novih automobila pala za 13,3 posto, no rast od 12,8 posto se bilježi u odnosu na lipanj prošle godine, piše Poslovni dnevnik.