Kako su rekli s Nove TV, od nedjelje navečer zatrpani su pozivima gledatelja, marketinških stručnjaka i medija.
Navikli na kopiranje sadržaja
"Otkad je Dnevnik HRT-a dobio novi vizualni identitet moramo priznati da smo zatrpani pozivima gledatelja, marketinških stručnjaka i medija. Očito je da nismo jedini koji smo primijetili sličnost novog grafičkog paketa HRT-ova Dnevnika i grafičkog paketa Dnevnika Nove TV.
Kopiranje naših sadržaja, nažalost, nije strana pojava, ovaj put je preslikan sam koncept vizualne komunikacije što zapravo gledatelje može dovesti do zablude pri odabiru kanala. Upravo zato razmišljamo o daljnjim pravnim koracima koje ćemo poduzeti prema HRT-u", poručila je u ponedjeljak Ivana Galić, direktorica marketinga i korporativnih komunikacija Nove TV.
A bio vizualni identitet "frapantno sličan' ili ne", što se gledanosti tiče redizajnirani Dnevnik HRT-a, kako piše Novi list, za svog je premijernog izdanja opet gledao u leđa Dnevniku Nove TV, a jedva da je u nedjelju išta odmakao informativnoj emisiji RTL Danas. Gledanost središnjeg Dnevnika HRT-a bila je 10,48 posto, RTL Danas gledalo je 10,14 posto populacije, dok je Dnevnik Nove TV bio najgledaniji sa 15,81 posto gledanosti.