HOĆE LI NAM ČESI (OPET) SPASITI SEZONU? /

Na Jadran ih se već sprema 15 tisuća; Poznato je i kad kreće prvi vlak prema Rijeci i Splitu

Image

Putnike će na odredištima čekati autobusi koji će ih potom prevesti na konačnu destinaciju, od Istre, do Dubrovnika

3.4.2021.
14:02
VOYO logo

Više od 15 tisuća Čeha već je kupilo svoju kartu za vlak koji će ih ovog ljeta dovesti u Hrvatsku na ljetovanje, piše Večernji list. Prva kompozicija kreće 28. svibnja. Baš kao i lani, i ove godine će između dvije države prometovati vlak u organizaciji agencije RegioJet, no sada će, uz Rijeku, putnike voziti i prema Splitu.

Image
ČESI NAM SPAŠAVAJU SEZONU? /

Prije pola stoljeća desetine tisuća Čeha zaglavilo je na Jadranu, a tada smo im pomogli divnom gestom

Image
ČESI NAM SPAŠAVAJU SEZONU? /

Prije pola stoljeća desetine tisuća Čeha zaglavilo je na Jadranu, a tada smo im pomogli divnom gestom

Vlak tri puta tjedno

Vlak će u svibnju, lipnju i rujnu prometovati tri puta tjedno, a u špici sezone svakodnevno, a sve se organizira u suradnji s Hrvatskim željeznicama i Hrvatskom turističkom zajednicom, kao i lani, kad su iz RegioJeta doveli 60 tisuća turista. Ove godine kapacitet i cilj im je 100 tisuća. novost je da će se vlaku u Zagrebu moći ukrcati i domaći putnici.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Jako smo optimistični unatoč pandemiji. Računamo da će se situacija s koronavirusom smiriti, u Češkoj već padaju brojke, u Hrvatskoj nam sigurnost daje oznaka Safe Croatia za turističke objekte koji provode mjere sigurnosti. Ljudi pokazuju veliki interes za Hrvatsku i mislimo da će potražnja još rasti: mladi više kupuju karte, dok se obitelji odlučuju za turističke aranžmane koje također nudimo", kaže Aleš Ondrůj iz RegioJeta.

Više vagona, mimo Slovenije

Lani je vlak prometovao s 12 vagona, a ove godine će ih biti 15 i prevozit će po 650 putnika – u Ogulinu će se kompozicija podijeliti na dva dijela te će njih sedam nastaviti prema Splitu, a osam prema Rijeci. Putnike će na odredištima čekati autobusi koji će ih potom prevesti na konačnu destinaciju, od Istre, do Dubrovnika. Novost je i ta što vlak više ne ide preko Slovenije, gdje je prošle godine bilo administrativnih problema, već će od Praga preko Brna, Bratislave i Budimpešte doći u Zagreb, gdje će se moći ukrcati i hrvatski putnici, te dalje prema obali.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo