"Počeši s razlogom", naziv je javnozdravstvene kampanje za rano otkrivanje raka testisa, koju će zajedno provoditi Klinički bolnički centar Zagreb i Ožujsko pivo, a cilj kampanje je podizanje svijesti o muškom zdravlju i važnosti redovitog samopregleda testisa kako bi se rak otkrio na vrijeme.
U sklopu kampanje predstavljena je Internet stranica www.pocesisrazlogom.com kao glavni izvor informacija.
Uz to, kampanju promovira urnebesni televizijski spot koji je postao pravi viralni hit. Glavni ambasadori kampanje su nogometaš Darijo Srna, pjevači Neno Belan i Marko Tolja, rukometaš Zlatko Horvat, redatelj Dalibor Matanić i drugi.
K tome, pravu buru izazvao je urednik i voditelj RTL Direkta, Zoran Šprajc, koji je emisiju u ponedjeljak završio ovakvom odjavom: "".
To je otad uzburkalo Internet do gotovo neslućenih granica i pokazalo jedan zanimljiv sociološki fenomen, što nam govori da se u kolektivnoj svijesti testisi uglavnom vežu uz politiku, i to u negativnom kontekstu, te da ih malo tko shvaća ozbiljno. Mi želimo upozoriti na doista ozbiljnu stvar - rak testisa.