Gerilska kampanja je obično vođena na internetu. Društvene mreže
i kanali za objavljivanje video poslužili su kao idealan alat za
omalovažavanje i diskreditiranje svojih političkih
protivnika.
Već nekoliko mjeseci izmišljeni lik Sandro
ismijava IDS plakatima i parodijama popularnih reklama.
Parodijom na reklamu Old Spicea Sandro ismijava IDS. Zgodnom, ali
beskrajno iritantnom u muškarcu u reklami su posudili glas pravog
'Istrijana' koji poručuje "Sve je moguće kada je tvoj frajer član
IDS-a, a ne papak."
Ovo je tek nastavak jumbo plakatima po Istri. Početkom ovog
mjeseca diljem najzapadnije hrvatske regije osvanuli su plakati
na kojima je opet Sandro glavni protagonist.
"Sandro ima 20 godina. Baš kao korupcija i nepotizam u Istri",
pisalo je na plakatima.
Članovi IDS-a optužuju Sandra kako radi za njihova rivala
Plinija Cuccurina, šefom izborne liste
Ladonja.
Iako je Cuccurin opovrgao takva nagađanja, čar gerilske kampanje
je da su joj autori nepoznati, a cilj baciti protivnika na
koljena.