IDS na meti nestvarnog Sandra /

Gerilska kampanja svim sredstvima

Image

Osim legitimnih reklama koje se vrte televizijskim postajam ili pozdravljaju birače i biračice uz put, sve značajniji dio predizbornog folklora postaje tzv. gerilska kampanja.

21.9.2011.
16:40
VOYO logo

Gerilska kampanja je obično vođena na internetu. Društvene mreže i kanali za objavljivanje video poslužili su kao idealan alat za omalovažavanje i diskreditiranje svojih političkih protivnika.

Već nekoliko mjeseci izmišljeni lik Sandro ismijava IDS plakatima i parodijama popularnih reklama.

Parodijom na reklamu Old Spicea Sandro ismijava IDS. Zgodnom, ali beskrajno iritantnom u muškarcu u reklami su posudili glas pravog 'Istrijana' koji poručuje "Sve je moguće kada je tvoj frajer član IDS-a, a ne papak."

Ovo je tek nastavak jumbo plakatima po Istri. Početkom ovog mjeseca diljem najzapadnije hrvatske regije osvanuli su plakati na kojima je opet Sandro glavni protagonist.

"Sandro ima 20 godina. Baš kao korupcija i nepotizam u Istri", pisalo je na plakatima.

Članovi IDS-a optužuju Sandra kako radi za njihova rivala Plinija Cuccurina, šefom izborne liste Ladonja.

Iako je Cuccurin opovrgao takva nagađanja, čar gerilske kampanje je da su joj autori nepoznati, a cilj baciti protivnika na koljena.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo