budite na oprezu / Facebookom se šire lažne nagradne igre: Ne šaljite osobne podatke!

Image
Foto: Oliver Berg/DPA/PIXSELL

Od građana se traži da fotografiraju osobnu iskaznicu ili daju druge podatke

4.9.2018.
10:35
Oliver Berg/DPA/PIXSELL
VOYO logo

Agencija za zaštitu osobnih podataka (AZOP) poslala je upozorenje svim građanima da ne nasjedaju na prevare koje se pojavljuju na društvenoj mreži Facebook. Radi se o lažnim nagradnim igrama koje nerijetko zahtijevaju da građani fotografiraju svoju osobnu iskaznicu ili daju druge osobne podatke. 

Priopćenje AZOP-a prenosimo u cijelosti: 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Tijekom mjeseca kolovoza Agencija za zaštitu osobnih podataka zaprimila je veliki broj upita/predstavki građana koji su koristeći društvenu mrežu Facebook dali svoje osobne podatke kao i fotografije osobnih identifikacijskih dokumenata (osobnih iskaznica) u svrhu provođenja lažnih nagradnih igra putem lažnih Facebook stranica Arena Centra Zagreb, WESTGATE Shopping City-a, City Centra one, KONZUMA, HUAWEI-a, INA Gas station-a i Lukoil-a. 

Slijedom navedenog Agencija za zaštitu osobnih podataka kao neovisno nadzorno tijelo u području zaštite osobnih podataka preventivno savjetuje građane, u cilju promicanja javne svijesti o postojećim rizicima od moguće zlouporabe osobnih podataka kao i poduzimanja adekvatnih zaštitnih mjera te ističe kako je potreban pojačani oprez u davanju osobnih podataka drugima, osobito putem interneta. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Mole se građani da sa osobitom pažnjom i odgovorno postupaju sa svojim osobnim podacima te da iste ne prosljeđuju nepoznatim osobama kao i osobama čiji identitet nije moguće prethodno utvrditi. U konkretnim situacijama upućujemo da se iskazane informacije o nagradnim igrama na internetu/društvenim mrežama prethodno prije bilo kakve dostave ili otkrivanja svojih osobnih podataka provjeri vjerodostojnost predmetnih internetskih ili stranica društvenih mreža kao i vjerodostojnost samih nagradnih igara".

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo