Naime, mnogi birači koji u postignuće zagrebačkog gradonačelnika Milana Bandića ubrajaju obnovu voznog parka ZET-a, zaboravljaju da ti tramvaji ne pripadaju Gradu Zagrebu i njegovim građanima, nego bankama od kojih su uzeti u najam, piše Novi list.
Na to su podsjetile tri nabave koje je raspisao Zagrebački holding: prva se odnosi na najam 10 tramvaja na 120 mjeseci, a cijena najma procijenjena je na 148,2 milijuna kuna bez PDV-a. Drugi dio odnosi se na najam 13 tramvaja, također na rok od 120 mjeseci, a cijena je 203,7 milijuna kuna bez PDV-a. Treći dio odnosi se na najam 21 tramvaja na rok od 73 mjeseca, a cijena najma je 320,7 milijuna kuna bez PDV-a.
S PDV-om ukupan iznos najma kreće se oko 850 milijuna kuna. Posao najma Grad Zagreb, točnije njegov Holding, obavit će s UniCredit Leasingom, stvarnim vlasnikom velikog broja niskopodnih zagrebačkih tramvaja.