Odgovor o kvaliteti proizvoda trebao bi biti poznat sljedeće godine. Ako smo jedna unija, ako imamo zajedničko europsko tržište, onda nema opravdanja da proizvodi budu različiti, poručuju inicijatori akcije.
Istraživanje je pokrenula hrvatska europarlamentarka Biljana Borzan u suradnji s Hrvatskom agencijom za hranu. Borzan je bila gošća RTL-a Danas.
Što je pokazalo istraživanje percepcije potrošača?
"Percepcija potrošača je pokazala da se hrvatski građani osjećaju kao građani drugog reda jer preko 80 posto njih smatra da se proizvodi koji se plasiraju na našem tržištu razlikuju u kvaliteti od onih proizvoda koje možemo kupiti u Francuskoj, Njemačkoj ili nekoj drugo zapadnoj zemlji".
Tko je odredio proizvode koji se šalju na analizu?
"Mi smo napravili anketu preferencija potrošača kako bismo saznali koje proizvode ljudi žele da budu obuhvaćeni istraživanjem. S jedne strane sam htjela izbjeći moj osobni upliv, a bilo mi je važno da uzmemo proizvode koji su građanima zanimljivi. 800 ispitanika je reklo koje proizvode žele".