Zamjenica gradonačelnika Zagreba Danijela Dolenec u utorak je novinarima komentirala slučaj problematičnog dječaka iz jedne zagrebačke škole zbog kojeg njegove kolege iz razreda ne dolaze na nastavu.
Navela je da očekuju dokumentaciju stručnog povjerenstva škole, a onda će gradski ured izdati novo rješenje. Navela je da se vjerojatno dobiti novo rješenje koje će uključivati drugačiji tip školovanja, ali to se ne može prejudicirati. Stručno povjerenstvo škole bi dokumentaciju trebalo poslati do kraja tjedna.
Podsjetimo, učenici četvrtog razreda ni u ponedjeljak nisu bili na nastavi, ali u školu su se vratila djeca iz ostalih razreda čiji su se roditelji prošli tjedan pridružili bojkotu nastave iz solidarnosti. Čeka se novo rješenje o primjerenom obliku školovanja za 10-godišnjeg učenika problematičnog ponašanja. Iz Grada Zagreba poručili su kako očekuju da će to rješenje biti doneseno u idućih desetak dana. A sve dok se to ne dogodi - učenici četvrtog razreda neće na nastavu. "Djeca ne idu u školu dok god im se ne omogući sigurnost", rekla je u ponedjeljak majka jednog učenika za RTL Danas.
Dolenec je danas navela: "Izvijestili smo medije kako izgleda postupak koji vodi do izdavanja eventualno novog Rješenja o drugačijem primjerenom obliku školovanja i tada smo komunicirali koji su to koraci, koji je otprilike vremenski okvir i naša očekivanja. Gradski ured je drugi na potezu, nakon što od Stručnog povjerenstva škole zadobijemo zahtjev. Očekujemo da će to biti ovaj tjedan."
Dodala je da stručna služba Osnovne škole na temelju novih saznanja prikuplja svu potrebnu dokumentaciju, uključujući i zdravstvenu, koju će uputiti Gradu Zagrebu i na temelju koje se može izdati drugačije Rješenje, ovisno što se u tim mišljenjima stručnjaka nalazi.
"Prema svemu što sada znamo, to doista upućuje na to da će biti izdano novo Rješenje, odnosno rješenje koje će upućivati na drugačiji primjereni oblik školovanja. To se ne može prejudicirati niti mislim da pomaže kada bilo koji ministar ili druge uključene institucije umanjuju problem ili sugeriraju da je nekome taj problem lako riješiti", navela je.
Upitana kakav bi to novi oblik školovanja za dječaka četvrtog razreda mogao biti, Dolenec je navela kako stručne službe škole (pedagozi, psiholozi i slično) na temelju svega što im je poznato mogu sugerirati da sadašnji oblik školovanja i odnosno redovni razred s pomoćnikom u nastavi, nije najbolji, odnosno da nije najviše u interesu djeteta.
"To je nekako što se očekuje, ali mi to ne znamo. To se temelji na procjeni stručnjaka, zato oni postoje da procjenu naprave. Ako oni sugeriraju neki drugi oblik školovanja, onda to Grad i njegovo povjerenstvo dodatno evaluiraju, a na kraju suglasnost za takav drugi oblik školovanja dajem resornoMinistarstvo", rekla je Dolenec.
Što se tiče prozivki resornog ministarstva, Dolenec je ponovila kako je za rješavanje ovako složene situacije potreban konstruktivan pristup svih, dodavši da javnosti i roditeljima "opravdano smeta kada nadležne institucije samo prebacuju lopticu".
Ustvrdila je kako to Grad Zagreb ne radi, već školi pruža svu potrebnu podršku i komunicira propise koje donosi nadležno Ministarstvo obrazovanja.
POGLEDAJTE VIDEO Djeca iz razreda u kojem je dječak (10) još ne idu u školu: Fuchs proziva Grad Zagreb