Članovi Uprave dm-a, direktor Mirko Mrakužić, Gordana Picek, Ana Fostač-Krilčić, Dario Klemar, Branko Zvonarić i Davor Željko, u zagrebačkom Matis Absolute Loungeu predstavili su danas na konferenciji za novinare poslovne rezultate ove jedne od vodećih tvrtki u Hrvatskoj.
Odmah na početku, Mrakužić je istaknuo kako je dm i ove godine rezultatima opravdao svoju lidersku poziciju u Hrvatskoj na tržištu drogerijskih proizvoda. Naime, ova tvrtka je u poslovnoj godini 2018./2019. ostvarila rast prometa od 4,8 posto koji iznosi 2,22 milijarde kuna, a u širenje i modernizaciju prodajne mreže uloženo je 53,7 milijuna kuna.
“Protekle poslovne godine nastavili smo ulagati u širenje prodajne mreže te smo otvorili četiri nove prodavaonice i modernizirali njih 18. Otvorili smo i tri nova OTC odjela, a u OTC segmentu imamo rast prometa od 31,23 posto. Zabilježili smo i rast broja kupaca – više od 88.000 kupaca svakodnevno posjeti dm prodavaonice, a rastao je i iznos prosječne kupnje”, rekao je.
Dm najviše ulaže u lokalnu zajednicu
Dm je najpopularnija prodavaonica dekorativne kozmetike, proizvoda za osobnu njegu i higijenu te brigu o kućanstvu, pokazalo je istraživanje agencije Ipsos. Također, ispitanici smatraju kako je ovo trgovački lanac koji najviše ulaže u lokalnu zajednicu (43 posto), potiče kupce na razvijanje zdravih životnih navika (52 posto) te se najviše brine o djelatnicima (67 posto). Čak 92 posto ispitanika kupuje proizvode dm-ovih robnih marki, primarno zbog izvrsne kvalitete i cijene.
Voditeljica nabave, marketinga i PR-a te prodajne regije u dm-u Gordana Picek naglasila je da im je dekorativa prioritet te da su kao firma okrenuti ekologiji i održivosti, a svoj asortiman nastavit će razvijati sukladno potrebi kupaca. Dm na svojim policama ima više od 1041 proizvod iz Hrvatske, od čega su 163 iz ekološke proizvodnje.
“Osluškujući potrebe i navike svojih kupaca, nastavili smo razvijati asortiman i usluge u dm prodavaonicama. Police smo obogatili novim dm markama poput premium robne marke SEINZ. za mušku njegu te domaćim proizvodima poput linije za njegu tijela BELLA by Izabel Kovačić”, rekla je.
Motivirani djelatnici su najzaslužniji za uspjeh
Picek je predstavila i dm-ovu novu uslugu Savjetnice za šminkanje u sklopu koje stručno educirane djelatnice besplatno šminkaju klijentice za sve prigode, od onih svečanih pa sve do onih svakodnevnih te dijele savjete o najboljoj vrsti make-upa za svaku sezonu.
Voditeljica ljudskih resursa i prodajne regije Ana Fostač-Krilčić rekla je kako su motivirani djelatnici najzaslužniji za uspjeh dm-a te kako za njih nastoje stvoriti dobro radno okruženje i ugodnu atmosferu. Više od 1300 djelatnika provelo je 191 dan na edukacijama, a njih 587 volontiralo je u 198 ustanova diljem Hrvatske.
Dm je 12. godinu zaredom među trima najboljim poslodavcima u Hrvatskoj. Briga o djelatnicima jedan je od temelja njihova poslovanja, a prosječna neto plaća u prodavaonicama prošle je godine iznosila 10.200 kuna.
“Želimo biti potpora svojim djelatnicima i djelatnicama i tijekom važnih događaja u njihovu životu te smo ove godine povisili potporu za svako novorođeno i posvojeno dijete koja sada iznosi 10.000 kuna, a svim roditeljima prvašića poklanjamo i slobodan, plaćen dan na prvi dan škole”, rekla je Fostač-Krilčić.
Modernizacija prodavaonica i razvoj asortimana
Tijekom protekle poslovne godine dm je u zajednicu uložio 1,9 milijuna kuna s jakim fokusom na osjetljive skupine u društvu poput djece i oboljelih. U društveno odgovorne inicijative redovito uključuje i građane.
Ove se godine dm ženskoj utrci, najvećoj rekreativnoj utrci u Hrvatskoj, pridružilo rekordnih 15.000 trkačica i djece koji su promicali zdrav život te uplatom kotizacija podržali udrugu Europa Donna Hrvatska.
U osmoj po redu akciji “Zeleni korak” sudjelovalo je više od 10 posto svih osnovnoškolaca u Hrvatskoj koji su prikupljali stari papir za recikliranje i time spasili više od 45.000 stabala.
Dm trenutačno ima 161 prodavaonicu u Hrvatskoj u 61 gradu, a zapošljava 1565 djelatnica i djelatnika. Direktor Mirko Mrakužić najavio je da će u poslovnoj godini 2019./2020. uložiti 61,5 milijuna kuna u modernizaciju prodavaonica i razvoj asortimana.