najveći investitori /

Diskografske kuće godišnje ulože više od 4,5 milijardi dolara u razvoj glazbene industrije

Image
Foto: Thinkstockphotos

Diskografske kuće još uvijek su najveći investitori u glazbenoj industriji

13.1.2017.
8:10
Thinkstockphotos
VOYO logo

Diskografske kuće još uvijek su najveći investitori u glazbenoj industriji te su samo u 2015. godini na globalnoj razini uložile više od 4,5 milijardi američkih dolara u razvoj izvođača, nove snimke i marketing, podaci su to Svjetske diskografske organizacije (IFPI) i Organizacije nezavisnih diskografa (WIN) objavljeni u godišnjem izvješću 'Ulaganje u glazbu'(Investing in music)

Izvješće iznosi pregled globalnih ulaganju u otkrivanje novih izvođača, vođenje karijera te promociju izvođača i njihove glazbe, navodi u priopćenju Hrvatska diskografska unija (HDU). Izvješće se fokusira na opširne aktivnosti 'iza scene' koje provode timovi profesionalaca u diskografskim kućama kako bi promovirale novu glazbu. Samo u Hrvatskoj diskografske kuće ulože više od 20 milijuna kuna u razvoj glazbene industrije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Diskografske kuće ulažu 27 posto prihoda u marketing, nove snimke i razvoj izvođača, što je samo u 2015. na globalnoj razini značilo investiciju od 4,5 milijarde dolara.

Trošak promocije novog izvođača na međunarodnoj sceni, posebice na tržištima popust SAD-a i Velike Britanije, iznosi od 500.000 do dva milijuna dolara, što uključuje investicije u troškove snimaka, distribucije, videa, turneja te marketinga i promocije. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Diskografske kuće s distributerima ulažu i u razvoj infrastrukture potrebne za digitalni marketing te se tako omogućuju distribuciju više od 40 milijuna snimka na 360 digitalnih servisa i stranica na globalnoj razini.

Direktorica IFP-a Frances Moore i direktorica WIN-a Alison Wenham istaknule su da izvještaj 'Ulaganje u glazbu' naglašava ne samo financijska ulaganja, nego i svakodnevne napore i dodatnu vrijednost koju diskografske kuće donose umjetnicima i njihovim karijerama.

"U digitalnom svijetu raspon poslova dodatno se proširio, ali je misija ostala ista - otkrivanje i razvoj novih izvođača, izgradnja njihovih uspješnih karijera te u konačnici donošenje kvalitetne nove glazbe slušateljima, a to su ključne odrednice ulaganja u glazbu koje donose diskografske kuće", naglasile su. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike