dozvoljeno oglašavanje /

DIP-u nije problem što je Bandić počeo kampanju: u jumbo plakatu #Premijer ne vide ništa sporno

Image
Foto: Borna Filic/PIXSELL

'Ako stranke imaju određene promidžbene aktivnosti i prije početka, ti se troškovi moraju prikazati u izvješćima', poručuju iz DIP-a

8.8.2016.
16:02
Borna Filic/PIXSELL
VOYO logo

Državno izborno povjerenstvo (DIP) poručilo je u ponedjeljak, upitano za objavu plakata s natpisom #Premijer, da zakon ne priječi političkim strankama i ostalim političkim aktivnim osobama da i izvan službene izborne promidžbe "obavljaju svoje redovite aktivnosti", pa i one koje bi po svom sadržaju upućivale na sudjelovanje na izborima. 

Image
kampanja u punom jeku /

Tko žuri biti #Premijer? U Sinju se razotkrio autor plakata koji je osvanuo prije službene utrke

Image
kampanja u punom jeku /

Tko žuri biti #Premijer? U Sinju se razotkrio autor plakata koji je osvanuo prije službene utrke

Izborna promidžba počinje danom objave zbirnih lista izbornih jedinica, što u slučaju skorih parlamentarnih izbora znači najkasnije s prvim minutama 16. kolovoza, a traje do ponoći, 9. rujna, priopćio je DIP odgovarajući na RTL-ov upit o objavi plakata koje na bijeloj podlozi imaju crveni natpis #Premijer, a pripisuju se Milanu Bandiću, predsjedniku Stranke rada i solidarnosti Bandić Milan 365. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Povjerenstvo podsjeća da sve aktivnosti izbornih sudionika za izborne promidžbe, koje se "sadržajno mogu podvesti pod javno predstavljanje i obrazlaganje izbornih programa" spadaju pod promidžbu, a svi troškovi povezani s tim aktivnostima moraju se iskazati kroz financijska izvješća koja DIP-u moraju podnositi političke stranke i kandidati. 

Ako stranke i drugi politički akteri koji namjeravaju postati izborni sudionici imaju određene promidžbene aktivnosti i prije početka izborne promidžbe (promidžbeni plakati, zakup medijskog prostora i sl.), i ti se troškovi moraju prikazati u izvješćima koja će izborni sudionici podnositi. Sve to pod uvjetom da te političke stranke i drugi politički akteri postanu izborni sudionici, tj. da njihova kandidatura postane pravovaljanom, te da se aktivnosti u istom obliku i sadržaju nastave i za vrijeme izborne promidžbe, tumači Povjerenstvo. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dakle, ako je plakate s natpisom „#Premijer“ istaknuo neki od (budućih) izbornih sudionika na parlamentarnim izborima (a je li riječ o sudioniku, utvrdit će se tek po objavi zbirnih lista) i ako je riječ o plakatima koji će sadržajem predstavljati izbornu promidžbu te ako će se plakati, odnosno njihov sadržaj koristiti i u izbornoj promidžbi, tada trošak njihove narudžbe, kao i zakup panoa za izborne promidžbe, mora biti prikazan u financijskim izvješćima koja su izborni sudionici dužni podnijeti Državnom izbornom povjerenstvu, poručuju iz DIP-a. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo