Prema podacima Zavoda za statistiku, u Hrvatskoj na granici siromaštva živi oko četrdeset i jedna tisuća djece predškolske dobi.
„Mnoge obitelji žive u iznimno teškim uvjetima koji ostavljaju tragove na svim članovima obitelji pa tako i na djeci. Teške životne okolnosti dovele su ih u situaciju da ne mogu zadovoljiti ni osnovne potrebe – hranu, odjeću i higijenske proizvode za sebe i kućanstvo. Za ove je obitelji svaka pomoć više nego dobrodošla, te ima izniman utjecaj na njihove živote“, izjavio je izvršni predsjednik Hrvatskog Crvenog križa, Robert Markt.
Kako bi pomogli obiteljima u oskudici, Hrvatski Crveni Križ, P&G i Kaufland su pokrenuli inicijativu „Iz ljubavi prema djeci“. Inicijativi je u Hrvatskoj svoju potporu iskazao pisac i televizijski voditelj, Bruno Šimleša. I on vjeruje da su i mali pomaci iznimno važni te da svaka pomoć znači jako puno obiteljima koje se bore sa siromaštvom.
„Najsnažnija poruka inicijative „Iz ljubavi prema djeci“ je da svatko od nas može pomoći da što više djece doživi udobnost vlastitog doma, makar i na kratko. Pomoći je jednostavno. Možemo se uključiti tijekom obavljanja svakodnevne kupovine, čak i ne izdvajajući dodatna sredstva. Zato sve pozivam da se uključe u ovu plemenitu inicijativu, izjavio je Bruno Šimleša.
U inicijativu „Iz ljubavi prema djeci“ mogu se uključiti svi i to kupnjom P&G proizvoda u trgovinama Kauflanda među kojima su brendovi Ariel, Dash, Lenor, Jar, Always, Gillette, Pantene, H&S, Old Spice, Oral-B i Pampers. Svaki put kada kupite neki od P&G proizvoda u Kauflandu pomažete prikupiti 100.000 kn kojima će se poboljšati životi potrebite djece u Hrvatskoj!
„Proizvodi tvrtke P&G su prisutni u gotovo svakom domu u Hrvatskoj kao pomoć u svakodnevnim potrebama i aktivnostima. U inicijativi „Iz ljubavi prema djeci“ pozornost smo usmjerili prema djeci koja žive u oskudici. Zahvaljujem partnerima na podršci i prepoznavanju inicijative kao mogućnosti da zajednički osiguramo bolje uvjete djeci kojima je pomoć najpotrebnija“, izjavio je član Uprave P&G-ja za Hrvatsku, Srđan Lisac.
Ključni partner inicijative je tvrtka Kaufland, jedan od najvećih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj.
„Kupci koji posjećuju naše trgovine u više su navrata pokazali da žele sudjelovati u društveno odgovornim inicijativama. S puno dobre volje su sudjelovali u humanitarnim aktivnostima koje je provodio Kaufland te smo zajednički pomogli sugrađanima kojima je potrebna pomoć. Prilikom kreiranja ponude potrudili smo se zadovoljiti zahtjeve za kvalitetom proizvoda, ali i omogućiti kupcima da pritom pomognu koliko mogu. Mehanizam ove humanitarne inicijative je jednostavan: kupnjom proizvoda tvrtke P&G u Kauflandu zajednički pomažemo najsiromašnijoj djeci“, izjavio je glasnogovornik Kauflanda, Dubravko Kušec.
Hrvatski Crveni križ aktivno je uključen u inicijativu te s djelatnicima i volonterima aktivno usklađuje podatke o obiteljima kojima je pomoć najpotrebnija. Inicijativa „Iz ljubavi prema djeci“ u trgovinama Kauflanda traje od 11. siječnja do 21. veljače 2016. godine.