Portal ŽenaNetu tom je mjesecu imao 220 tisuća jedinstvenih korisnika, što je čak 25 posto više od etabliranih ženskih brendova kao što su Gloria ili Story.hr.
Pokrenuta prije nešto više od mjesec dana, ŽenaNet je u rekordnom roku postala jedno od najpopularnijih odredišta za modu, šoping, ljepotu, zdravlje, karijeru, dizajn i novac.
"Posebno nas veseli što korisnici članak ŽenaNeta u prosjeku čitaju 2,4 puta dulje od prosjeka čitanja na svim ostalim ženskim portalima", stoji u priopćenju voditelja Net.hr-a.
"A prema prosjeku čitanja na donedavnim tržišnim liderima poput Glorije, članci sa ŽenaNeta čitaju se 3,7 puta dulje".
u
Glavna urednica ŽenaNeta, Tamara Matković, kazala je kako redakcija portala priprema brojne novitete za jesen i zahvalila svim čitateljicama na dosadašnjem povjerenju.
ŽenaNet novi je projekt Telegram Media Grupe, najbrže rastućeg digitalnog medijskog startupa u Hrvatskoj, u čijem je portfelju također Net.hr, jedan od najčitanijih hrvatskih news portala, te Telegram, vodeći news portal za novu generaciju.
S ukupnim dosegom od milijun i 170 tisuća korisnika, Telegram Media jedan je od najvećih i najutjecajnijih digitalnih izdavača na tržištu.