Hrvatska je možda idealna destinacija za odmor za britanske turiste, ali u reklamiranju ne iskorištava pun potencijal tržišta.
Jedna od velikih grešaka je to što se ne reklamiramo u podzemnoj željeznici, te brendiranje pojedinih hrvatskih regija, umjesto zemlje u cjelini. Te je primjedbe iznijela direktorica strategije i komunikacije britanske turističke organizacije - Visit Britania, Patricia Yates, ministru turizma Gariju Cappelliju za vrijeme njegova boravka u Londonu, piše Večernji list.
PROČITAJTE VIŠE:
>> Plenković na sjednici Vlade: 'Stroga primjena uredbe o granicama je neodrživa'
>> Na samo desetak minuta vožnje od Šibenika stvara se novi centar kulturnog turizma
>> Boljani najavili blokadu plaže: zaštitari napali novinara
Ministar je nakon toga izjavio da se takve greške više neće tolerirati, te da će Hrvatska promociju. Tržište Velike Britanije jedno je od najvažnijih za britanski turizam, jer je broj noćenja britanskih turista porastao za 20% u posljednjih pet godina, s tim da je prošle godine ostvareno 25% više noćenja.
Gosti iz Velike Britanije uglavnom dolaze avionom, najviše odsjedaju u hotelima visoke kategorije, a najposjećenije destinacije su Dubrovnik, Konavle, Split, i Pula, piše Večernji list.