Split, 20. travnja 2021. – Od danas građani
„najlipšeg rada na svitu“ i okolice mogu naručivati hranu iz
omiljenih restorana koristeći Bolt Food aplikaciju. Bolt Food
pokrenut je u Hrvatskoj u svibnju 2020., a trenutno je dostupan u
više od 20 zemalja.
Trenutno je u Splitu moguće naručivati iz restorana kao što su
KFC, Burger King te brojni drugi. Broj restorana koji uvode
dostavu pomoću Bolt Food aplikacije u Hrvatskoj je prešao 500 i
kontinuirano raste, a usporedno s njim i područje dostave. Usluga
dostave Bolt Food u Splitu tijekom promotivnog perioda bit će
besplatna za restorane u krugu od 2 km.
„Veseli nas što smo Bolt Food usluge proširili i na područje Splitsko-dalmatinske županije te tako dodatno osnažili mrežu korisnika i poslovnih suradnika. Želimo povećati efikasnost usluge dostave hrane istovremeno pomažući restoranima da unatoč pandemiji ostvaruju pozitivne poslovne rezultate, a dostavljačima pružamo priliku za dodatnom zaradom. Svoju smo uslugu utemeljili na učinkovitosti, a da je ona visoka potvrđuju nam iskustva korisnika, dostavljača i restorana iz Zagreba“, istaknuo je David Ban Ostić, direktor Bolt Fooda za Hrvatsku.
Preduvjet korištenja Bolt Food usluge je preuzimanje istoimene aplikacije, a sam postupak narudžbe je jednostavan zahvaljujući intuitivnom sučelju. Proces je transparentan jer i prije konačne potvrde korisnici imaju uvid u cijenu i procijenjeno vrijeme isporuke. Također, aplikacija omogućava praćenje narudžbe i dostave u stvarnom vremenu te označavanje točne lokacije na kojoj dostavljač po dolasku može predati hranu. Kao sredstvo plaćanja korisnici mogu birati između gotovinskog i kartičnog plaćanja, a ako se odluče na plaćanje karticama, u aplikaciju je potrebno unijeti tražene podatke kako bi se transakcija mogla izvršiti.
Restorani i dostavljači, mogu se registrirati na stranici food.bolt.eu.
Aplikaciju Bolt Food moguće je preuzeti u trgovinama Google Play, App Store i Huawei AppGallery.