Hrvati su se ovih dana udružili i rekli "dosta". Nakon bojkota trgovina u petak, 24. siječnja zbog visokih cijena, potrošači organiziraju još bojkota. Facebook stranica Halo inspektore aktivna je i donosi važne informacije vezane za bojkot.
Predložili su bojkot tri trgovačka lanca - Lidla, Eurospina i dm-a te bojkot triju proizvoda: bezalkoholnog gaziranog pića Coca-Cola, flaširane vode i deterdženata. Veliki bojkot planiran je za 31. siječnja.
A bojkot je dobio i svoju "himnu". Hit Melos objavio je singl "Astronomske cijene" za koji kažu da je inspiriran svakodnevnim izazovima života u vremenu kada cijene rastu brže nego što možemo pratiti.
'Ovo je bolje od Baby Lasagne'
"Ova pjesma donosi osvrt na našu stvarnost i svakodnevnu borbu s računima, inflacijom i cijenama koje lete u svemir", stoji u opisu ispod pjesme.
Pjesma već broji nekoliko tisuća pregleda, a pljušte i reakcije na Facebooku. "Hrvatska realnost sažeta u 2:23 sekunde", "Ovo je bolje od Baby Lasagne, treba poslati na Euroviziju", "Mislio sam da će biti neki prosječni pjesmuljak i ostao sam paf, zvuči dobro i ima dušu", "Sve je rečeno", komentiraju građani.
U našoj anketi u nastavku teksta odgovorite nam planirate li i vi bojkotirati.
POGLEDAJTE VIDEO: Najavljen novi bojkot: Tko je kriv što su proizvodi u Hrvatskoj skuplji nego kod susjeda