Budući da je primarno namijenjen za korištenje u urbanim područjima kratak je i visok, pa je pristup sjedalima vrlo lak a sjedi se dosta uspravno i visoko. Ulaz olakšava i „izbacivanje“ središnjeg stupa, pa kad otvorite bočna vrata (kao kredenc) pred vama se ukaže čitav interijer. Iznutra prevladava minimalizam, kao da vozite iPhone na kotačima
BMW-ov elektromobil razbija sve stereotipe
Tu i tamo su i dalje neki prepoznatljivi elementi iz klasičnih BMW-a poput prekidača za svjetla, podizača prozora i otvora ventilacije ali u svemu ostalome ovo je nešto sasvim posebno. Ispred vozača je klasični mali tablet dok je drugi, veći, na sredini prednje armature izrađene od bambusova drva dok su naizgled plastične oplate u stvari od prešane vune. Tipke za upravljanje su smještene na upravljaču ili možete koristiti između sjedala postavljeni gumb i-drivea.
BMW i3 je konstruiran ne kao klasični kompakt već kao i većina sportskih automobila. Prednji i stražnji ovjes povezuje aluminijska šasija, a elektromotor je ugrađen straga. Postoji i mogućnost verzije s produljenim dometom i dodatnim dvocilindarskim benzincem) .
Putnički prostor, u biti kavez izrađen od karbonskih vlakana, je također postavljen na tu šasiju dok su vanjske oplate od lagane plastike. Ispod svega toga, postavljene su litij-ionske baterije čija veća težina je kompenzirana već spomenutim lakim materijalima. Automobil teži tek nešto više od 1,2 tone, što je malo više nego što bi imao slični četiri metra dugi „obični“ automobil.
Mjesta stereotipima ovdje više nema, BMW je napravio vozilo koje s razlogom i ponosom nosi njihov propeler na prednjoj haubi. Istina doduše, ispod nje nije konvencionalni motor nego malo odlagalište za stvari i kabel za punjenje, ali to je samo jedna od brojnih posebnosti ovog mališana koji na još jedan način krši sve ono što smo mislili o BMW-u.