svi trljaju ruke / Blagdani su i prilika za dobru zaradu: Istražili smo koliko zarađuju svetišta u Hrvatskoj

Velik broj hodočasnika znači dobru zaradu cijelom gradu, posebno ugostiteljima

16.8.2018.
7:01
VOYO logo

Vjerski turizam postaje sve važnija turistička grana. Prema podacima Svjetske turističke organizacije - vjerom je motivirano  600 milijuna putnika na godinu.

Jedno od najpoznatijih svetišta, ono u Lourdesu - godišnje posjeti oko 8 milijuna hodočasnika. Marijanski blagdani stoga su i dobra priliku za zaradu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Krunice, kipovi slike, na blagdan Velike Gospe najtraženiji su suveniri. 

Velik broj hodočasnika znači dobru zaradu cijelom gradu, posebno ugostiteljima, ali i onima koji hranu prodaju na otvorenom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Svetište Gospe Sinjske samo na na blagdan velike Gospe posjeti oko 50 tisuća hodočasnika. Njihov broj iz godine u godinu raste, a u turističkoj zajednici to vide kao dobru priliku za razvoj turističke ponude.   

Dobrom praksom vjerskog turizma može se pohvaliti Marija Bistrica. Nacionalno svetište godišnje posjeti  oko 150 tisuća hodočasnika.

S razvojem vjerskog turizma u Mariji Bistrici počeli su razvijati i stare zanate. No, prodaja tradicijskih ručno rađenih glinenih suvenira ne konkurira onim uvoznim. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Veliku primjetnost i posjećenost marijanskih svetišta trebalo bi iskorstiti za razvoj vjerskog turizma koji bi onda i duže živio. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo