Pomalo bizarna greška potkrala se u zagrebačkom javnom prijevozu. Iz otisnute serije od devet tisuća karata za tramvaj i autobus u opticaj su puštene preširoke karte. Putnici u ZET-u nisu ih mogli poništiti pa su dobili besplatnu vožnju.
Umjesto uobičajenih 30 milimetara, neispravna karta za zagrebački javni prijevoz široka je 32. I zbog ta dva milimetra viška ne može se poništiti, preširoka je za uređaj. Takav set karata, među njima i ova koju je prije nekoliko dana kupila jedna putnica prodavan je na ovoj zetovoj autobusnoj liniji Špansko-Črnomerec.
Pa je ta mala greška na najpopularnijoj, polusatnoj karti, izazvala velik problem za putnike na toj autobusnoj liniji.
Putnici su slučaj odmah prijavili vozaču koji im je dopustio da se voze s neponištenom kartom.
Iz ZET-a, ne otkrivaju točan broj takvih karata.
"Odmah po privitku informacija o neadekavtnom formatu karata, nadležna služba je pristupila provjeri postojećeg kontigenta karata. Nemamo brojku o točnom broju karata, ali mislimo da se radi doslovce o nekoliko karata", izjavio je Domagoj Zeba iz odjela odnosa s javnošću ZET-a.
Ako vam preširoka, odnosno bilo kakva neispravna karta dospije u ruke, vrijede sljedaća potrošačka pravila:
"Na licu mjesta se riješiti, a ako ne onda naši potrošači se prvi trebaju obratiti ZET-u s pritužbom, i nadamo se da bi to trebalo biti riješeno, ako ne, pri Holdingu postoji povjerenstvo za potrošače i ja se nadam da će na tom mjestu to riještiti", kazao je Tomislav Lončar iz Hrvatske udruge za zaštitu potrošača .
Iz tvrtke koja zadužena za tiskanja karata, kažu da ih na godinu otisnu oko 32 milijuna i da je došlo do tehničke greške. Ali mjesta za propuste očito nema jer je milimetarska greška izazvala pravu pomutnju.