BISTE LI KUPILI AUTOMOBIL PREKO INTERNETA? / Bastian Plieninger i Tomislav Car u razgovoraju o rezultatima online prodaje u Porscheu

Image

Riječ je o drugom Retail Talku u organizaciji Infinuma. Namijenjen je svima koje zanima kako zadovoljiti potrebe kupaca kroz mogućnosti koje pružaju digitalne tehnologije

15.11.2020.
16:39
VOYO logo

Sama pomisao da ćete automobil kupiti online; na neviđeno i jednim klikom miša, donedavno je bila nezamisliva. No, s ubrzanim rastom online prodaje i luksuzni proizvodi sve se češće mogu naći u online košarici. Među njima i automobili.

Image

Kakve rezultate postižu u Porscheu i odlučuju li se strastveni ljubitelji sportskih automobila u online košaricu ubaciti 911 Turbo, ili možda pak električni Taycan?

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Odgovore zna Bastian Plieninger, voditelj Odjela digitalnih proizvoda u Porsche Digitalu.

B. Plieninger gostuje u Infinumovu Retail Talku 17. studenog u 18 sati. Uz razgovor s Tomislavom Carem, direktorom Infinuma s kojim Porsche Digital od rujna u Zagrebu zajedno posluje kroz novoosnovanu kompaniju Porsche Digital Croatia, otkrit će kako se Porsche prilagođava novim tehnološkim trendovima i kako digitalne proizvode i usluge oblikuju prema potrebama kupaca.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

Razgovor pratite online, a prijaviti se možete ovdje.

Riječ je o drugom Retail Talku u organizaciji Infinuma. Namijenjen je svima koje zanima kako zadovoljiti potrebe kupaca kroz mogućnosti koje pružaju digitalne tehnologije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Za sve koje pak zanima kako provesti digitalnu transformaciju, Infinum je pripremio i praktični vodič u obliku knjige „Transforming the Purchasing Experience”.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo