BISTE LI KUPILI AUTOMOBIL PREKO INTERNETA? /

Bastian Plieninger i Tomislav Car u razgovoraju o rezultatima online prodaje u Porscheu

Image

Riječ je o drugom Retail Talku u organizaciji Infinuma. Namijenjen je svima koje zanima kako zadovoljiti potrebe kupaca kroz mogućnosti koje pružaju digitalne tehnologije

15.11.2020.
16:39
VOYO logo

Sama pomisao da ćete automobil kupiti online; na neviđeno i jednim klikom miša, donedavno je bila nezamisliva. No, s ubrzanim rastom online prodaje i luksuzni proizvodi sve se češće mogu naći u online košarici. Među njima i automobili.

Image

Kakve rezultate postižu u Porscheu i odlučuju li se strastveni ljubitelji sportskih automobila u online košaricu ubaciti 911 Turbo, ili možda pak električni Taycan?

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Odgovore zna Bastian Plieninger, voditelj Odjela digitalnih proizvoda u Porsche Digitalu.

B. Plieninger gostuje u Infinumovu Retail Talku 17. studenog u 18 sati. Uz razgovor s Tomislavom Carem, direktorom Infinuma s kojim Porsche Digital od rujna u Zagrebu zajedno posluje kroz novoosnovanu kompaniju Porsche Digital Croatia, otkrit će kako se Porsche prilagođava novim tehnološkim trendovima i kako digitalne proizvode i usluge oblikuju prema potrebama kupaca.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

Razgovor pratite online, a prijaviti se možete ovdje.

Riječ je o drugom Retail Talku u organizaciji Infinuma. Namijenjen je svima koje zanima kako zadovoljiti potrebe kupaca kroz mogućnosti koje pružaju digitalne tehnologije.

Za sve koje pak zanima kako provesti digitalnu transformaciju, Infinum je pripremio i praktični vodič u obliku knjige „Transforming the Purchasing Experience”.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo