Prema prijedlogu radi se o nastavku autoceste Metković – Neum – Doli – Osojnik, a koridor bi se račvao sedam, osam kilometara od magistrale u Neumu. Jedan krak bi išao prema BiH, a drugi prema Dubrovniku, tako da jednim dijelom obilazi Neum, a drugim bi bio potpuno zatvoren i njime bi se putovalo bez zaustavljanja. Sada predstoje razgovori ministara prometa RH i BiH, rekao je Izet Bajrambašić u Dnevniku 3 HTV-a.
Dodao je da bi se kružnim tokovima riješilo da se jedan krak da na koncesiju Hrvatskoj, imao bi videonadzor i Hrvatska bi potpuno upravljala tom cestom.
Takav prijedlog predstavljen je u četvrtak u Dubrovniku. Predstoje razgovori dvaju ministara (RH i BiH), vjerojatno i nekakav sporazum s Hrvatskom te zahtjev Hrvatske za koncesijom.
Sličnu ideju iznio je i naš novi ministar pomorstva, prometa i infrastrukture Siniša Hajdaš Dončić.
"Mogu odgovorno reći da će jedan od prvih mojih poteza biti sastanak s bosanskim ministrom prometa i transporta oko dogovora koridora iza Neuma, koji će prolaziti teritorijem BiH, kako bi se na taj način otvorio hrvatski jug", rekao je Hajdaš Dončić.
Dosad prometnu izoliranost krajnjega hrvatskog juga nije uspjela pobijediti nijedna vlada. Pokušaj povezivanja velebnim pelješkim mostom nije uspio, pa će se pokušati jeftinija varijanta – cesta preko BiH. Tako je sve izglednije da će izgradnja pelješkog mosta čekati bolja vremena.