ne pij kad voziš /

Beskompromisno protiv kombinacije alkohola i vožnje

Heineken beskompromisan u promicanju odgovorne konzumacije.

6.11.2019.
14:45
VOYO logo

S porukom da vožnja i alkohol nikad ne idu zajedno, HEINEKEN u Hrvatskoj nastavlja promovirati odgovornu konzumaciju alkohola. Zaštitno lice kampanje „When you drive, never drink“, koja se provodi u svim zemljama u kojima se prodaje ovo najinternacionalnije pivo, drugu godinu za redom je Nico Rosberg, svjetski prvak i bivši vozač Formule 1.

Zvijezda TV reklame u spotu odlučno odbija pivo i beskompromisno naglašava da je, kad voziš, čak i jedno pivo previše.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kampanja jasnom i direktnom porukom da alkohol i vožnja ne idu zajedno izaziva pozitivne reakcije u javnosti. Heinekenovo globalno istraživanje pokazalo je pozitivne promjene u ponašanju potrošača u situacijama koje uključuju konzumaciju alkohola i vožnju. No, podizanje svijesti o opasnostima vožnje pod utjecajem alkohola te ostvarivanje pozitivnog utjecaja ostaju i dalje ciljevi brenda i kompanije.

HEINEKEN na globalnoj i lokalnoj razini godišnje ulaže 10% oglašivačkog budžeta u svrhu odgovorne konzumacije, potpisnik je odredbi Međunarodnog udruženja za odgovornu konzumaciju (IARD) te se uključuje u partnerstva s ciljem smanjivanja štetnih posljedica alkohola. Uz to, snažno zagovara i transparentnost prema potrošačima te jasno komunicira sve sastojke svojih proizvoda.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

 „Izuzetno smo ponosni na ovu kampanju i njene rezultate, pozitivne promjene koje je potakla. Heineken čvrsto stoji iza toga da nema kompromisa kad je riječ o vožnji i konzumaciji alkohola, odnosno da je u tom slučaju suzdržavanje jedina opcija“, poručio je direktor marketinga HEINEKENA Hrvatska, Filip Rabuzin.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo