FIND YOUR MAGIC /

Axe tvrdi da je svaki muškarac privlačan i poseban

Image
Foto: PR fotografije

Odvažnom novom kampanjom “Find your Magic”, Axe slavi muškarce i njihovu osobnost.

11.8.2016.
9:25
PR fotografije
VOYO logo

Provokativna medijska kampanja koja se na malim ekranima i digital kanalima pojavila u srpnju slavi različitost i individualnost svakog muškarca. TV reklamu koja počinje rečenicom – Pločice, ma daaaj kome trebaju pločice kada imaš nos” vidjelo je već stotine tisuća gledatelja u Hrvatskoj.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Axe slavi individualnost i bori se protiv uvriježenih stereotipa muževnosti, koji ograničavaju muškarce da budu ono što jesu i izraze svoje pravo “ja”. Kao odgovor na to Axe lansira novu premium liniju proizvoda za muškarce koja se sastoji od sofisticiranih mirisa za svaki dan (Daily Fragrance) i premium gelova za tuširanje - u 3 moderne mirisne linije - Signature, Urban i Adrenaline. 

Axe Daily Fragrance je miris za svaki dan, koji se nanosi na vrat, zglobove i odjeću, upravo poput parfema. 
• Daily fragrance Signature – miris Oud Wood and Vanilla - točka na “I” tvom savršenom stilu 
• Daily fragrance Urban – miris Tobacco & Amber - miris koji te izdvaja iz mase
• Daily fragrance Adrenaline – miris Iced Musk & Ginger - miris za savršen početak dana 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: PR fotografije

Osim linije sofisticiranih mirisa za svaki dan, Axe lansira i liniju premium gelova za tuširanje, u iste 3 mirisne linije:
• Gel za tuširanje Signature – miris Cedarwood&Bergamot - Točka na "I" tvom savršenom stilu
• Gel za tuširanje Urban – miris Active Charcoal & Watermint  - Pravo rješenje za svježi početak dana
• Gel za tuširanje Adrenaline – miris Iced Mint & Ginger - Za osjećaj energične svježine cijeli dan

Image
Foto: PR fotografije

Axe poziva sve muškarce širom svijeta da pronađu magiju u sebi. 
Axe. Find your Magic.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo