FIND YOUR MAGIC /

Axe tvrdi da je svaki muškarac privlačan i poseban

Image
Foto: PR fotografije

Odvažnom novom kampanjom “Find your Magic”, Axe slavi muškarce i njihovu osobnost.

11.8.2016.
9:25
PR fotografije
VOYO logo

Provokativna medijska kampanja koja se na malim ekranima i digital kanalima pojavila u srpnju slavi različitost i individualnost svakog muškarca. TV reklamu koja počinje rečenicom – Pločice, ma daaaj kome trebaju pločice kada imaš nos” vidjelo je već stotine tisuća gledatelja u Hrvatskoj.

Axe slavi individualnost i bori se protiv uvriježenih stereotipa muževnosti, koji ograničavaju muškarce da budu ono što jesu i izraze svoje pravo “ja”. Kao odgovor na to Axe lansira novu premium liniju proizvoda za muškarce koja se sastoji od sofisticiranih mirisa za svaki dan (Daily Fragrance) i premium gelova za tuširanje - u 3 moderne mirisne linije - Signature, Urban i Adrenaline. 

Axe Daily Fragrance je miris za svaki dan, koji se nanosi na vrat, zglobove i odjeću, upravo poput parfema. 
• Daily fragrance Signature – miris Oud Wood and Vanilla - točka na “I” tvom savršenom stilu 
• Daily fragrance Urban – miris Tobacco & Amber - miris koji te izdvaja iz mase
• Daily fragrance Adrenaline – miris Iced Musk & Ginger - miris za savršen početak dana 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: PR fotografije

Osim linije sofisticiranih mirisa za svaki dan, Axe lansira i liniju premium gelova za tuširanje, u iste 3 mirisne linije:
• Gel za tuširanje Signature – miris Cedarwood&Bergamot - Točka na "I" tvom savršenom stilu
• Gel za tuširanje Urban – miris Active Charcoal & Watermint  - Pravo rješenje za svježi početak dana
• Gel za tuširanje Adrenaline – miris Iced Mint & Ginger - Za osjećaj energične svježine cijeli dan

Image
Foto: PR fotografije

Axe poziva sve muškarce širom svijeta da pronađu magiju u sebi. 
Axe. Find your Magic.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
savrseni kandidatkinje
NOVE EPIZODE OD PONEDJELJKA DO ČETVRTKA
VOYO logo
Još iz rubrike