Provokativna medijska kampanja koja se na malim ekranima i digital kanalima pojavila u srpnju slavi različitost i individualnost svakog muškarca. TV reklamu koja počinje rečenicom – Pločice, ma daaaj kome trebaju pločice kada imaš nos” vidjelo je već stotine tisuća gledatelja u Hrvatskoj.
Axe slavi individualnost i bori se protiv uvriježenih stereotipa muževnosti, koji ograničavaju muškarce da budu ono što jesu i izraze svoje pravo “ja”. Kao odgovor na to Axe lansira novu premium liniju proizvoda za muškarce koja se sastoji od sofisticiranih mirisa za svaki dan (Daily Fragrance) i premium gelova za tuširanje - u 3 moderne mirisne linije - Signature, Urban i Adrenaline.
Axe Daily Fragrance je miris za svaki dan, koji
se nanosi na vrat, zglobove i odjeću, upravo poput
parfema.
• Daily fragrance Signature – miris Oud Wood and Vanilla
- točka na “I” tvom savršenom stilu
• Daily fragrance Urban – miris Tobacco & Amber
- miris koji te izdvaja iz mase
• Daily fragrance Adrenaline – miris Iced Musk & Ginger
- miris za savršen početak dana
Osim
linije sofisticiranih mirisa za svaki dan, Axe lansira i liniju
premium gelova za tuširanje, u iste 3 mirisne
linije:
• Gel za tuširanje Signature – miris Cedarwood&Bergamot
- Točka na "I" tvom savršenom stilu
• Gel za tuširanje Urban – miris Active Charcoal &
Watermint - Pravo rješenje za svježi početak
dana
• Gel za tuširanje Adrenaline – miris Iced Mint & Ginger
- Za osjećaj energične svježine cijeli dan
Axe
poziva sve muškarce širom svijeta da pronađu magiju u
sebi.
Axe. Find your Magic.