"Došla su nova vremena, potrebno je prilagoditi se putniku, te mu pružiti uslugu kakvu on, koji je plaća, i zaslužuje", rekao nam je Ante Cicvarić, voditelj Autobusnog kolodvora u Zagrebu.
Iako će ova odluka u početku donositi gubitke, Cicvarić ipak vjeruje kako je ona dugoročno jedino logično rješenje.
"Naime, mi radimo na proviziju od prodanih karata. Sada smo u pregovorima s bankama oko kartičnog poslovanja i prilagodbe te provizije i nama, jer ako banke uzimaju do 10 posto provizije, to znači da trećina prihoda ide kartičarskim kućama, što za nas jednostavno znači gubitak", rekao je Cicvarić.
Napominje kako iz istog razloga na Autobusnom kolodvoru nije moguće kupiti kartu putem POS aparata.
"I o tome pregovaramo s bankama. Još se lomimo, oni su čvrsti i naravno da treba osigurati da i u ovom slučaju sve zainteresirane strane budu zadovoljne. I do toga će sigurno doći nakon što se postigne odgovarajući aranžman", kazao je Cicvarić te je najavio i uvođenje brojnih drugih noviteta u poslovanju Autobusnog kolodvora.
"Rano je o tome govoriti jer je sve to još uvijek na razini plana, ali je sigurno da ćemo kroz narednih nekoliko godina uvesti brojne pogodnosti za putnike", zaključio je Cicvarić.
Vezani članci:
arti-201005170173006