Atlantic Grupa uspješno je preplivala ocean koji dijeli Stari od Novog svijeta te od sada jedan od svojih najuspješnijih brendova proizvodi i u Sjedinjenim Američkim Državama. Nakon uspješnih priprema danas je pokrenuta proizvodnja delikatesnog namaza Argeta u mjestu Harrisburg u saveznoj državi Pennsylvania, a u prvoj godini očekuje se prihod od prodaje od tri milijuna dolara.
Argeta će se, u skladu sa strogim kriterijima sljedivosti uz vrhunsku tehnologiju usavršenu u dvjema regionalnim tvornicama – slovenskoj Izoli i Hadžićima u BiH, proizvoditi ekskluzivno za sjevernoameričko tržište u suradnji s američkim kompanijom Brother&Sister u Harrisburgu. Poznato je kako se Argeta proizvodi bez nusproizvoda mesne industrije, isključivo od kvalitetnih komada mesa i prirodnih začina, bez konzervansa i aditiva bilo koje vrste, te s istaknutim međunarodnim certifikatima kvalitete.
Tijekom studenog i prosinca 2017. u suradnji s lokalnim distribucijskim partnerima kreće intenzivna distribucija Argete na gotovo dvije tisuće prodajnih mjesta u SAD-u i Kanadi, praćena ubrzo snažnom promocijskom kampanjom, najprije na prodajnim mjestima i u digitalnim medijima. Glavni direktor Strateškog poslovnog područja Delikatesni namazi Atlantic Grupe, Enzo Smrekar, objasnio je kako je riječ o značajnom iskoraku brenda koji je jedan od najpotentnijih ambasadora Atlanticove strategije internacionalizacije, ne samo u Europi nego i u prekomorskim zemljama.
»Nećemo pretjerati ako kažemo da je Argeta najveći brend paštete na svijetu, jer se među mnogobrojnim robnim markama pašteta, pojedinačno gledano, upravo Argete proda najviše. Kroz desetljeća njegovanja kvalitete i stalnih inovacija asortimana, Argeta je diljem regije JI Europe postala i sinonim za najbolju paštetu. Kao jedan od nositelja procesa internacionalizacije u cijeloj Atlantic Grupi, odlučili smo se za hrabru i ambicioznu, ali dobro planiranu i realnu strategiju širenja i izvan Europe, gdje smo se već uspješno etablirali. U Austriji, naime, Argeta već ima više od 37 posto tržišta, u Švicarskoj skoro 30 posto, dok u Njemačkoj i Švedskoj napredujemo od stabilnih deset posto tržišta. Sada otvaramo vrata američkog tržišta, s velikim potencijalom koji ćemo znati iskoristiti«, rekao je Smrekar.