Sve sitnije brojimo do regionalne konferencije digitalnog oglašavanja 10.11.2016. u zagrebačkom Hypo Centru koju ove godine zajedničkim snagama realiziraju dugogodišnji partneri medijski div RTLHrvatska i vodeća regionalna mobilna oglašivačka mreža ClickAttack. U slučaju da se još premišljate o dolasku, donošenje odluke olakšati će ClickAttackova lista 5 razloga zašto bi svatko tko se bavi marketingom trebao doći na DAMconf:
Networking. Networking. Networking
ClickAttackova predstavnica Kristina Šaško među posjetiteljima konferencije najavljuje marketing menadžere velikih tvrtki i brandova, voditelje digitalnih odjela u regionalnim marketinškim agencijama, CEOove prominentnih regionalnih poduzeća te brojne utjecajne osobe u regiji. A prošle je godine demografija publike izgledala ovako: brendovi 36,92%, mediji 31,31%, agencije 29,44% i developeri 2,34%.
Prošle dvije godine konferencije bilježe velik uspjeh
S time se slaže i Nimbletankov David Skerret koji se ove godine po treći put vraća za govornicu kako bi pričao o digitalnim trendovima! Pregledajte galeriju fotografija s MAD konferencija 2014. i 2015. godine. Ove se godine zove DAMconf, a posjetitelje očekuje bogat program, razne aktualne teme i zanimljivi govornici. A kad smo kod govornika...
Govornici koji mudro zbore
Za govornicu stižu eminentni marketinški stručnjaci iz čitave Europe. Među ostalima, čut ćemo Shazamovog Richarda Harlessa, Roberta Agostija iz britanskog Manning Gottlieb OMD-a te SpotXovog Leona Siotisa.
Spojite ugodno s korisnim
Nakon konferencije slijedi druženje marketinških entuzijasta na kojem ćete imati priliku razmijeniti vizitke sa svim potencijalnim suradnicima i stisnuti ruku onima koje već dugo niste vidjeli. Na sam datum konferencije, 10.11.2016., u Zagrebu se odvijaju čak 33 drugih događanja, izložbi, koncerata i sl., pa će tako ljubitelji knjiga ali i obožavatelji Placeba moći spojiti ugodno s korisnim.
Izlaz izvan okvira mobilnog oglašavanja
Dok je do sad naglasak bio isključivo na mobilnom oglašavanju, ove će se godine predavanja, paneli i prezentirane studije slučaja ticati gorućih tema kao što su nativno i programatsko oglašavanje, audience measurement, ili pak koliki je doprinos mobilnih uređaja činjenici da su korisnici stalno online.
ClickAttack najavljuje puno promjena, no ono što ostaje nepromijenjeno je činjenica kako će konferenciju, kao i prethodnih godina, posjetiti najznačajniji stručnjaci u području marketinga, oni koji odlučuju i koji određuju budžete. Dođite i Vi na DAMconf 10.11.2016. u Zagrebu! Ostali detalji dostupni su na www.damconf.com.