kreativni talenti /

26. Golden Drum Festival objavljuje popis finalista

Image
Foto: PROMO

26. Međunarodni festival kreativnosti Golden Drum najavljuje finaliste ovogodišnjeg natjecanja prije otvaranja vrata u četvrtak 17. listopada.

18.10.2019.
10:08
PROMO
VOYO logo

Na natjecanje je ukupno prijavljeno 1150 kreativnih rješenja, 883 u službenoj Golden Drum konkurenciji i 267 na natjecanje Young Drummers. 204 prijave ušle su u uži izbor sekcije WHY i sekcije WHAT. Pobjednici će biti objavljeni u petak na velikoj svečanosti dodjela nagrada, s početkom u 20:30 u hotelu Slovenija, u Portorožu.

Prijave predane za natjecanje u sekciji WHAT pregledao je žiri na čelu s “Woman to watch”, Tiffany Rolfe, izvršnom potpredsjednicom i šeficom kreativaca u R/GA u SAD-u, koja vodi kreativne timove koji rade na spajanju biznisa i kulture kako bi globalnim klijentima isporučili radove koji preobražavaju svijet.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: PROMO

Deset članova žirija pridružilo se Tiffany u procjenjivanju prijava slijedeći kriterije najboljih rješenja i najučinkovitijih implementacija individualnih radova koji pomiču granice: Yasmina Baz, regionalna kreativna direktorica, Leo Burnett Beirut, Libanon, Michal Belej, pridruženi kreativni direktor, Istropolitana Ogilvy, Slovačka, Karolina Galácz, kreativna direktorica, DDB Budimpešta, Mađarska, Eric Groza, kreativni direktor, TBWA\Moskva, Rusija, Gürkan Gürel, kreativni direktor, Tick Tock Boom, Turska, Bartek Klimaszewski, kreativni direktor, McCann Worldgroup, Poljska, Marin Kostov – Muro, izvršni kreativni direktor i partner, All Channels Communication Group, Bugarska, Cătălin Rusu, glavni kreativni suradnik i glavni izvršni direktor, Rusu+Bortun Bukurešt, Rumunjska, Eric Schoeffler, glavni kreativni direktor za Njemačku i izvršni kreativni direktor za Europu, Havas, Njemačka and David Suda, kreativni direktor, WMC/GREY Prag, Češka Republika.

“Imali smo sjajne radove ove godine. Naše procjenjivanje kreativnih talenata ovog dijela svijeta i šire donijelo je sjajne uvide i perspektive pri odabiru kandidata za uži izbor, što je rezultiralo mnogim sjajnim razgovorima. Na kraju smo odabrali radove koji su pogurali prema naprijed svoje regije, ali i cijelu industriju. Vrlo smo zadovoljni svojim izborom i nadamo se da će oni inspirirati ljude baš koliko su inspirirali i nas.”Tiffany Rolfe, predsjednica WHAT žirija

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Predsjednik natjecateljske sekcije WHY, jedan od najnagrađivanijih i najutjecajnijih advertisera svoje generacije u Brazilu, Álvaro Rodrigues, glavni direktor i glavni kreativni direktor u Fullpacku iz Rio de Janeira, Brazil, nažalost nije mogao doputovati i pridružiti nam se na lokaciji. Álvaro je svoje mjesto prepustio Mikołaju Sadowskom, glavnom kreativnom direktoru i partneru,180hearbeats + Jung v Matt, Poljska, agencije koja je osvojila Goldenn Drum za najbolju nezavisnu agenciju 2018.

U propitivanju cilja svake intervencije u komunikacijskom krajoliku, njemu se pridružuju:

Roy Cohen, globalni kreativni direktor, McCann Worldgroup, London, UK (mijenja Riccarda Fregosa, izvršnog kreativnog direktora i kreativnog predsjednika, McCann WorldGroup, Francuska), Mihai Costache, kreativni direktor grupe, MullenLowe Rumunjska, Ruxandra Drilea, senior kreativna direktorica, Publicis Rumunjska (umjesto Mihnea Gheorghiu, globalnog kreativnog direktora, Publicis Italija), Christian Gosch, kreativni direktor, Serviceplan Austrija, Burçak Günsev, voditeljica odjela za odnos s kupcima i trgovinu, Ogilvy Istanbul, Turska, Eran Nir, glavni kreativni direktor, GITAM BBDO, Izrael, Sašo Petek, kreativni direktor, Agencija 101, Slovenija, Artem Sinyavskiy, osnivač i glavni kreativni direktor, Marvelous, Rusija i Ivan Westerveen, kreativni direktor, Saatchi&Saatchi Beograd, Srbija.

“Ove godine imamo mnogo sjajnih stvari. Naša regija je bila vrlo kreativna u zadnje vrijeme i to se može vidjeti pri samom pogledu na uži izbor! Količina odličnih radova rezultirala je vrlo dugim raspravama, ali vjerujem da smo došli do liste s kojom smo svi zadovoljni. :) "Mikołaj Sadowski, predsjednik WHY žirija

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Superstar
NOVA SEZONA
VOYO logo