Ušteda dućanima putem prognoze vremena

Meteorolozi za zanemariv iznos pružaju dućanima posebna dugoročna predviđanja koja ovi, pak, povezuju s potrošačkim navikama

5.7.2000.
21:57
VOYO logo

Nova britanska poslovna strategija povezivanja meteorološkog ureda s prodajom u dućanima pokazala se strahovito učinkovitom; kupci su više nego zadovoljni jer je manje vjerojatno da dućani ostanu bez određenih namirnica. Strategija je više nego jednostavna ? za zanemariv iznos meteorolozi dućanima pružaju posebna dugoročna predviđanja koja ovi, pak, povezuju s potrošačkim navikama. Tako dolaze do relevantne informacije na temelju koje mogu odlučiti koju vrstu robe naručiti u većoj količini, a koju u manjoj.

Pokazalo se da na taj način dućani mjesečno uštede u prosjeku 3 000 funti (što znači da bi dućani u Hrvatskoj, kada bi prihvatili navedenu strategiju, uštedjeli u prosjeku 36 000 kuna). Informacije su dostupne na internetu, a uz ostalo otkrivaju naše najdublje potrošačke tajne. Na primjer, očito je da će prodaja hladnih pića porasti tijekom vrućih razdoblja, ali je neobično da Britanci u 200 posto većim količinama hladnu limunadu piju u božićnom razdoblju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tako se ljeti prodaje više toaletnog papira nego u bilo koje drugo doba godine ? otprilike 20 000 paketa više svakog ljetnog mjeseca. Za vrućih dana dućani prodaju 1 395 posto više voska za depiliranje nogu, 200 posto više gela za tuširanje i 40 posto više pelena za bebe. Izvjesno je da nova politika poslovanja može pomoći u smanjenju troškova od propale robe i one koja nedostaje kada je najviše potrebna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo