Nova britanska poslovna strategija povezivanja meteorološkog ureda s prodajom u dućanima pokazala se strahovito učinkovitom; kupci su više nego zadovoljni jer je manje vjerojatno da dućani ostanu bez određenih namirnica. Strategija je više nego jednostavna ? za zanemariv iznos meteorolozi dućanima pružaju posebna dugoročna predviđanja koja ovi, pak, povezuju s potrošačkim navikama. Tako dolaze do relevantne informacije na temelju koje mogu odlučiti koju vrstu robe naručiti u većoj količini, a koju u manjoj.
Pokazalo se da na taj način dućani mjesečno uštede u prosjeku 3 000 funti (što znači da bi dućani u Hrvatskoj, kada bi prihvatili navedenu strategiju, uštedjeli u prosjeku 36 000 kuna). Informacije su dostupne na internetu, a uz ostalo otkrivaju naše najdublje potrošačke tajne. Na primjer, očito je da će prodaja hladnih pića porasti tijekom vrućih razdoblja, ali je neobično da Britanci u 200 posto većim količinama hladnu limunadu piju u božićnom razdoblju.
Tako se ljeti prodaje više toaletnog papira nego u bilo koje drugo doba godine ? otprilike 20 000 paketa više svakog ljetnog mjeseca. Za vrućih dana dućani prodaju 1 395 posto više voska za depiliranje nogu, 200 posto više gela za tuširanje i 40 posto više pelena za bebe. Izvjesno je da nova politika poslovanja može pomoći u smanjenju troškova od propale robe i one koja nedostaje kada je najviše potrebna.