Uvođenje umjetnosti kao komunikacijskog kanala novi je pokušaj nevladinog sektora iz područja zdravlja i ekologije da se na što bolji način iskomuniciraju ideje, potrebe i korisnost programa. Novi program provodi se na inicijativu New England Biolabs Foundation.
Na različite ekološke teme poput zdravlja, prevencije, održivog gospodarenja ili poljoprivrede razvijat će se umjetnički kreativni programi kojima će se pokušati izravnim pristupom objasniti korisnost pojedinih programa i pokušati implementirati programska politika NGOa za poticanje ekološke i zdravstvene svijesti lokalnog stanovništva. Umjetnost kao alat poslužit će u poticanju rješavanja ozbiljnih problema kojima se bave NGOi. Iako se radi o gurućim temama, nevladin sektor zbog vrlo loših, nekreativnih kampanja i neprofesionalnog pristupa gotovo da i ne dotiče publiku kojoj se obraća što uzrokuje marginalizaciju problema i nikako ne vodi rješenju. Art Corps trenutno je u potrazi za umjetnicima koji imaju želju uključiti se u program kreiranja kroz različite vidove umjetnosti i neposredan rad sa stanovnicima određenih područja.
Prema izvješću pojedinih NGOa, upravo zbog krivog pristupa događale su se situacije gdje su na primjer žene sa sela u Guatemali odbijale uzimati male bočice punjene cjepivom koje su se djelile za zaštitu od kolere. Primjer iz Nigerije govori o visokom postutku (80%) ljudi koji također zbog krivog pristupa ne uzimaju besplatne lijekove protiv sljepila koje izazivaju bakterije u rijekama.
Novim programom želi se naći odgovor na pitanje kako plasirati poruku i postići željeni i prije svega koristan učinak. Opće je prihvaćeno pravilo da se poruka ne smije isforsirati i nametnuti, te da je najbolji način verbalnom komunikacijom, stoga stručnjaci smatraju da će umjetničkim i kulturnim programima postići željeni cilj.