Ako prosječnog stanovnika Hrvatske upitate koji mu medij nudi najbolji omjer cijene i kvalitete, vrlo vjerojatno ćete dobiti odgovor - internet. To potvrđuju i rezultati najnovijeg "Best Buy Award" istraživanja provedenog od strane Centra za istraživanje tržišta GfK na nacionalno reprezentativnom uzorku (400 ispitanika) za opću populaciju u RH.
U ovom posebnom istraživanju, građane se pitalo: "Koji vam mediji, općenito, u Hrvatskoj nude najbolji omjer cijene i kvalitete?". Na prvo mjesto, građani uvjerljivo pozicioniraju - "internet" (24,8% ispitanika), a tek zatim navode - "televizija" (15,4%).
Kako je pitanje bilo otvorenog tipa i ispitanici su mogli slobodno navoditi "medije, općenito, koji po njihovom mišljenju nude najbolji omjer cijene i kvalitete", u daljnjim odgovorima pojavljuju se i medijske kategorije (radio, tisak i sl.), ali i konkretni mediji (24 sata, Večernji, Jutarnji, Nova TV, Globus, RTL, HRT, Slobodna dalmacija...).
Zanimljivo je da se "24 sata", kao konkretan komercijalni medijski brand, pozicionirao odmah iza vršno pozicioniranih - općenitih medijskih kategorija - interneta i televizije.
HRT iza Nove TV i RTL-a Jednako je tako zanimljivo da se u redosljedu, Nova TV pozicionirala ispred RTL-a, ali i iznad, do prije nekoliko godina nedodirljivog - HRT-a. Nekada nedostižan HRT, u ovoj ljestvici smjestio se tek na jedanaestom mjestu iza vodećih dnevnih novina (24 sata, Večernji, Jutarnji), te iza svoje direktne televizijske konkurencije (Nova TV i RTL).
Čestitke, nakon ovog istraživanja, zaslužuje i "Globus" koji se jedini na ovoj ljestvici, pojavio kao predstavnik tjednika, ali i tiskanih magazina općenito.
******* Kategorija: Mediji općenito Anketno pitanje: "Koji mediji, općenito, vam nude najbolji omjer cijene i kvalitete? - otvoreno anketno pitanje 1. internet = 24,8% 2. televizija = 15,4% 3. 24 sata = 5,7% 4. Večernji = 3,7% 5. Jutarnji = 3,6% 6. radio = 3,5% 7. Nova TV = 3,2% 8. Globus = 2,2% 9. RTL = 1,9% 10. tisak = 1,9% 11. HRT = 1,8% 12. Slobodna dalmacija = 1,3% Ostalo = 11,3% Ne znam/Bez odgovora = 19,7%