Prije toga, ovaj prostor na web stranici bio je iskorišten za prikaz linkova na njegove vlastite servise i Twitter alate i servise. Sada pak prikazuje čiste oglase koji vas vode na stranice kao što je ABCNews ili NFL.com.
Zanimljivo je da Twitter nigdje ne navodi da je riječ o mjestu za oglase. Jedino u slučaju da stranicu pregledavate u HTML kodu pod CSS klasom pronaći ćete naziv "promo".
Kako piše Mashable, Twitter je u proteklih godinu dana eksperimentirao s nekoliko različitih formata oglasa i mogućim izvorima prihoda. Tako je u studenom 2010. omogućio dodavanje oglasa na vlastite profile korisnika te je također omogućio određenim oglašivačima da se oglašavaju kroz promotivne tweetove, trendove i proizvode (Promoted Tweets, Trends, Products)
Ovi novi tekstualni oglasi vjerojatno nisu toliko važni za Twitter kao neki drugi formati oglasa, međutim to je još jedan pokazatelj da kompanija pokušava na sve moguće načine eksperimentirati s novim načinima oglašavanja kako bi pronašla model koji će joj donijeti značajnije prihode.