Da bi izdvojio top trendove, Facebook je analizirao statuse korisnika iz 236 zemalja svijeta, uspoređujući stopu po kojoj se svaki izraz, odnosno pojam pojavljivao u 2010. u odnosu na 2009. godinu. Rezultati koje vidite ispod dolje na slici prikazuju izraze koji su rasli kako po postotku tako i po volumenu.
Statusi na Facebooku nisu isto što i tweetovi na Twitteru, a također su različiti i od Googleovih pojmova pretrage. Zbog toga Facebookova lista nosi neka iznenađenja. Najpopularniji pojam cijele godine na Facebooku bio je HMU - akronim za "hit me up", što znači nazovi me ili pošalji mi poruku. Ovaj izraz je rijetko tko koristio 2009. Prema Facebooku, upravo ovaj izraz se naglo proširio u prvoj polovici 2010. godine te je do kraja ljeta dosegnuo brojku od 80.000 spominjanja na dan.
Trendovi koji korespondiraju s najpopularnijim pojmovima na Googleu i Twitteru u 2010. su Svjetsko prvenstvo, Haiti, Mineros (mineri - odnosi se na rudare u Čileu), iPad, iPhone 4 i neizostavni - Justin Bieber.
Korisnici Facebooka također su mnogo raspravljali o filmovima, igrama na Faccebooku i naravno, o novoj godini - 2011.
Više možete pronaći na Facebookovom službenom blogu.
Prethodni članci:A top-trendovi na Twitteru u 2010. bili su...Najpopularnije videsnimke na YouTubeu u 2010Najbolje iPhone i iPad aplikacije u 2010.Google Zeitgeist: Kako je svijet googlao u 2010.