Dan uoči finalne utakmice Europskog prvenstva ne bi se moglo reći kako temperatura raste, ispravnije će biti tvrditi suprotno. Nizozemska se polako trijezni od razočaranja protiv Italije i kako postaje svjesna da neće igrati u finalu, tako s ulica i trgova nestaju narančaste zastave, uklanjaju se transparenti "Hup, hup Holland" ? još malo pa će se u Rotterdamu moći popiti obična, a ne narančasta kava sa šlagom. Prva posljedica pet promašenih "penala" na istoj utakmici bila je Rijkaardova ostavka. Druga posljedica je veliko sniženje cijena svim artiklima koji na sebi nose znak EURO 2000. Iskusni trgovci odmah su shvatili kako je u četvrtak pukao narančasti balon, pa su po sistemu "daj što daš" srezali cijene majicama, kapama i ostalim suvenirima. U ponedjeljak će, kažu najiskusniji, ta roba vrijediti manje od pola nekadašnje cijene. Kakav udarac za one članove moje ekipe koji su prvih dana požurili kupiti suvenire rodbini, prijateljima i znancima! To su doista bili vrijedni pokloni.
Primijetili ste u TV prijenosima da su na četvrtfinalnoj i polufinalnoj utakmici reprezentacije Nizozemske domaći navijači imali golemu brojčanu prednost na tribinama. Da su se Nizozemci probili u finale, pitanje je koliko bi uopće Francuza uspjelo ući na tribine? Međutim, sada su počeli dani velike trgovine čarobnim papirićima. Mnogi Francuzi potegnuli su iz domovine ne bi li prisustvovali povijesnom trenutku kada će, vjeruju, njihova reprezentacija postati prva kojoj je nakon Svjetskog pošlo za rukom uzeti i Europsko prvenstvo (SR Njemačka je 1972. osvojila EURO, pa tek onda Svjetsko prvnestvo, 1974., da bi u finalu sljedećeg EURA izgubila na jedanaesterce od ČSSR-a). Talijani su za sada bili u nešto manjem broju, ali junačka borba ?Azzura? nije ih ostavila hladnima, pogotovo ne mnogobrojnu talijansku dijasporu koja već obilazi ?tapkaroše? i traži mjesto na ?De Kuipu?. S obzirom na visok standard u Francuskoj i Italiji, moglo bi to biti ugodno poslovno poslijepodne za preprodavače, dakako, ne umiješa li se policija.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa