Zašto dva, kad može četiri uzastopna dana?
"Je li gospodin Antunović ili netko iz uprave
Plinacroa danas tu?", upitali smo.
"Danas se ne radi", odgovaraju.
"Ne radi nitko?"
"Ne."
Nepopravljivu ležernost Plinacroa dijele i drugi. Dok Vlada tvrdi
da su joj ulaganja u posrnule željeznice prioritet, taj
entuzijazam, sukladno zakonu - ne krasi upravu HŽ-a. U Hrvatskim
željeznicama nema nikoga. I ovaj, kao i ostale produžene vikende,
su spojili. To im dozvoljava kolektivni ugovor.
Od posljednjeg povezivanja neki su promijenili ploču. Dan poslije
Tijelova radno je bilo u Hrvatskim šumama, vodama, cestama i
autocestama. Za one od kojih država očekuje da povuku
gospodarstvo - odmor ne dolazi u obzir.
Dok je premijer Milanović objašnjavao drugu
ostavku u svojem timu, i sastančio sa srpskim patrijarhom –
aktivni su bili i suradnici. Jedna od trenutačno glavnih Vladinih
bitki dopala je ministra rada, koji na spajanje i ne gleda
blagonaklono.
"Jedan izgubljeni radni dan ne možete nadoknaditi, i nismo imali
nikad ni želju ni mogućnost da to spojimo", kaže
MirandoMrsić.
Vlada je zasad odustala od ukidanja blagdana i praznika –
pa će oči u tvrtke s početka priče ponovno biti uprte 22. lipnja.
I za ovaj produljeni vikend inspekcija RTL-a Danas istražuje - tko ni ovaj put nije radio. I dok su u Vladi za razliku od spajanja za Praznik rada svi naučili lekciju, kao i sudstvo - nisu mu odoljele neke državne tvrtke.