Crnoputi igrač golfa, Eldrick "Tiger" Woods (24), postao je senzacija već nakon prvog osvojenog profesionalnog turnira, Las Vegas Opena 1996. Danas, nakon dvadesetak osvojenih turnira, njegova zarada u karijeri samo od turnirskih nagrada popela se na preko 16 milijuna dolara (više od 5 milijuna samo u prvoj polovici ove godine).
Naravno, mnogostruko veće iznose mladi Woods zarađuje od basnoslovnih reklamnih ugovora kao što je onaj s tvrtkom Nike, koja je na tržište upravo izbacila novu lopticu za golf s njegovim potpisom. Potražnja je tolika da se isporuke moraju vršiti zrakoplovom. Trvtka koja mu je laserskim zahvatom popravila vid plaća mu 2 milijuna dolara godišnje za korištenje njegovog imena, a reklamne ugovore ima s Buickom, Rolexom, Warnerom, CBS-om, japanskim proizvođačem piva Asahi... Trenutno pregovara oko novog 5-godišnjeg ugovora s Nikeom koji bi mu trebao donijeti najmanje 100 milijuna na godinu.
Tiger privlači nezapamćenu pažnju javnosti; njegov pobjednički pohod po ovogodišnjem US Openu privukao je više gledatelja od NBA All-Star utakmice. Pred njim je karijera koja može potrajati čak još 40 godina (golferi su aktivni do kasne starosti), a već danas je on sportaš koji zarađuje najviše novca na svijetu i mogao bi postići ono što nije uspio Michael Jordan ? prijeći čarobnu svotu od milijardu dolara.
Smatraju ga najprepoznatljivijim licem u SAD; Woodovom imageu "momka iz susjedstva" pomaže što se natječe u golfu, sportu kojim se rekreativno bave milijuni običnih ljudi. U tome ima prednost nad košarkašima poput Shaqillea O'Neala: teško je poistovjetiti se s dvometrašem, dok je "dobri dečko" Tiger oličenje svega onog što bi ljudi htjeli biti.