"Provedene reforme možda neće biti dovoljne da bi Hrvatske željeznice preživjele na europskom tržištu", zaključili su stručnjaci Svjetske banke, analizirajući domaći željeznički sektor.
Uz nisku produktivnost radnika i vagona, iz Svjetske banke Vladi zamjeraju i činjenicu da će država u idućih nekoliko godina trošiti sve više novca na restrukturiranje HŽ-a, umjesto da se troškovi, pogotovo zapsolenih, što brže srežu.
Ministar prometa Siniša Hajdaš Dončić to je opravdao socijalnim, a ne samo ekonomskim usmjerenjem aktualne Vlade.
Boli glava - voditelj Ureda Svjetske banke za Hrvatsku Hongjoo Hahm (PIXSELL)
Dončić je naglasio da sustav željjeznice nastavlja s transformacijom - do početka rujna potpisat će se ugovor s kupcem HŽ Carga, a ulaganje u željezničku infrastrukturu pojačat će se izdvajanjem 30 lipa iz trošarine od litre goriva, od ukupno 60 koje su se dosad trošile na ulaganje u autoceste.