Zrakoplovna tvrtka United Airlines obvezala se u četvrtak na manje prebukiranje svojih letova i nuđenje do 10.000 dolara putnicima koji bi pristali prepustiti dobrovoljno svoje mjesto kad je avion pun.
Te su mjere dio niza od deset akcija među kojima su neke već poznate a poduzela ih je američka zrakoplovna tvrtka nakon unutarnjeg saslušanja o grubom izbacivanju putnika s kartom za domaći let 9. travnja.
United Airlines, čiji je postupak izazvao val negodovanja, povisio je na 10.000 dolara iznos koji putnik može dobiti kao nadoknadu za svoje mjesto na prebukiranom letu. Dosad je prag iznosio 1350 dolara.
Pridružuje se tako konkurentskom Delta Air Linesu koji je već učinio sličnu gestu 17. travnja, dok je American Airlines odlučio da više neće biti moguće prisiljavati putnika da prepusti svoje mjesto.
United ide korak dalje tvrdnjom da će manje prebukirati svoje letove što bi moglo utjecati na njegov profit.
Prebukiranje je komercijalna tehnika koja omogućava zrakoplovnim kompanijama da prodaju više mjesta nego što ih ima letjelica, računajući na eventualna otkazivanja i kašnjenja.